Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE

Ir abajo 
+8
deskarat
jotacargol
josep RK
P 200 Fons
giroscooter
merc
Xevi_972
gsc
12 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
gsc
Admin
gsc


Nombre de missatges : 147
Registration date : 27/03/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDc Nov 09, 2011 1:53 pm

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE


-Sortida de Girona a les 9 del matí de Plaça Catalunya.
-Anirem xino-xano fins a Mieres
-Esmorzar/dinar a Can Met de Mieres (gratuït pels socis del GSC al corrent de pagament). Pels no socis el preu serà d'uns 10 euros per persona aproximadament.
-Sorteig d'obsequis pels socis


Apunteu-vos!!... necessitem saber el nùmero de persones per fer la reserva del restaurant


Editat per darrera vegada per gsc el Dc Nov 09, 2011 5:58 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDc Nov 09, 2011 5:41 pm

Jo hi vaig
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDj Nov 10, 2011 9:08 pm

titiritiri!!! jo, si no s'acaba el món, o em surt un compromís de vida o mort o si.......jo què sé què collons pot passar, ......vindrééééé!!!!!!!
Una mica d'amanida, buti i xuia, cerveseta o vi amb gasosa, una mica de grana amb moscatell, un cigalonet i gasssssssssssss
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDv Nov 11, 2011 3:18 pm

ei que vinc!!! Laughing
Un bon tiberi i una bona ruta i després tots amb alegria a votar al PP!!!


affraid
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDv Nov 11, 2011 5:15 pm

Hola, si no hi ha cap entrebanc hi seré.

Per cert, porteu les máquines en condicions que a la ultima sortida dos vespes van punxar.
Diposits plens, bujies noves, rodes inflades, cables tensats i en condicions, llums (per la seguretat de tots), etc...bla,bla, bla....

Salut i vespes!
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDs Nov 12, 2011 12:21 am

vinga va, som-hi tots,a veura si som força colla, fins i tot en MERC, que es veu que vindra i tot, je je, toquem fusta, que no pasi res


FONSO tranqui que tots portarem la VESPA en condicions, es que dubtes de nosaltres? je je, per cert, ja hi he posat una funda als cables de la bobina, a veura si plou per poder-ho provar,j a si!!!!!!!!!, i tambe he tensat els frens, que ja feia dies que anava el pedal a baix( es que no trovaba el purgador, je je), si pug, tambe canviare el amortiguador de darrera, que si no s'hem fara vell en el garaix, vaig mirar per internet lo del escape, ja els vaig veura, el demanare tambe, que mes, a si, les rodes estan be, porto PIRELLI, pero em vas dir que tu hi posabes MICHELIN oi?, no m'enrecordo del tipo, ja m'ho diras

TONI, despues del ""tiberi"", evidentment que anirem a ""BOTAR"",( amb B alta ) al P... PP p p p, i tant que si, en MERC el primer, je je je
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDg Nov 13, 2011 8:46 pm

Jo també m'hi apunto, espero que aquesta vegada façi bon temps, que l'altre dia ja hagués vingut però vaig creure que no s'hi anava per la pluja i també vaig sortir la nit anterior bom
Bé, fins el cap de st. albino
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDl Nov 14, 2011 12:30 am

Jo també vinc!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDt Nov 15, 2011 4:06 pm

Així m'agrada nois!!! Sembla que serem colla!! Very Happy
Per cert Josep, en Domenec ja ha reservat el restaurant?
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDt Nov 15, 2011 4:23 pm

EI TONI, si, si ja ho te controlat i reservat, cap problema, nomes que el diumenge l'hi diem quants som, avans de sortir, per acavar de preparar els plats, pero ja esta fet, tranquil
Tornar a dalt Ir abajo
FerArt

FerArt


Nombre de missatges : 16
Localisation : Girona
Registration date : 21/04/2008

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: 2++   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDt Nov 15, 2011 5:30 pm

Hola a tots ! Doncs aquí ens apuntem 2 ++ !
B, Toni espero q pugui portar les fotos de tots els anys de totes les sortides ! Je, je !
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDt Nov 15, 2011 7:33 pm

Fons, jo vindré sense llum perquè tinc una bombeta fosa i no sé com collons es canvia, crec que són les curtes (tampoc sé si una bombeta fa les dues funcions...o les tres), tensar frens? apreto la maneta i trepijto fort i punt, ja es tensen, dipòsit ple si que ho faig sol, em costa una mica fer la barreja però cap problema, la bujia (que s'enteri tot el gironascooterclub i tot Déu,....la sé canviar sol), esteu flipant ,eh?.
I com diu en Josep, botaré amb b damunt la vespa, ja que a mi a Espanya no se m'hi ha perdut res i, com tampoc voto a França ni a la Xina Popular, tampoc votaré al veí peninsular.
Visca la Terra... lliure!!! perquè si és ocupada no és ni lliure ni terra, és comunitat autònoma de merda.
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDc Nov 16, 2011 1:04 am

EEEEiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,

Com vas? si me la deixes ho miro de arreglar.

Osti, aquesta tia que tens penjada cada dia m'agrada mes, quins.........

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
jtarifagomez

jtarifagomez


Nombre de missatges : 50
Age : 32
Registration date : 25/07/2011

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDc Nov 16, 2011 3:43 pm

FONS! No es diu quins els de la foto, es diu: quin parell de... jaja

Ami m'hi espereu, com sempre serem dos, i despres anem a votar, per cert algú té com a escola electoral el pla de girona? Potser tu FONS? O vas a palau?

Una abraçada.
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDj Nov 17, 2011 4:26 pm

Jo tinc el pla joan, aviam si aquest cop no m'equivoco de taula com cada any ja ja ja
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDv Nov 18, 2011 10:02 am

Per si voleu votar, i no sabeu a qui, o millor dit, a què:

http://www.elecciones.es/



Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDv Nov 18, 2011 10:18 am

Algú s'ha plantejat canviar de diumenge per fer la ruta?
Algú ha vist el temps que farà?
Algú no pot el 27?
Algú li agrada anar amb vespa under the rain?
Algú ha estat en una festa playboy?
Misteris....
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDv Nov 18, 2011 1:53 pm

Algú li agrada anar amb vespa under the rain?

CLAR QUE SI !!!! PORTEM DOS CAPS DE SETMANA UNDER DE RAIN.

JO NO VULL SOL, PER APENDRE ANAR AMB VESPA ES PERFECTE LA PLUJA I CORVES.

SALUT VFESPE I GASSSSSSSSSS
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDv Nov 18, 2011 2:11 pm

¡¡¡Rain or shine... Girona Scooter Club!!! (lliure adaptació de l'eslògan del Wacken Open Air)
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDv Nov 18, 2011 3:29 pm

Jo soc partidari de postposar la sortida al dia 27.
Motius:
a) No hem barrufa gens la pluja!!!
b) El 20 la Mariona no pot venir. El 27 sí
Tornar a dalt Ir abajo
jtarifagomez

jtarifagomez


Nombre de missatges : 50
Age : 32
Registration date : 25/07/2011

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDv Nov 18, 2011 3:48 pm

doncs s'hen fan dos i prou, ja veus no?
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDv Nov 18, 2011 4:29 pm

BUENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

a veura, a veura, despues de lo que ha costat que vingui en MERC, de que anem força gent a la sortida, de que ens estalbiem de anar a votar, perdo ""botar"", de que podre provar la VESPA amb pluja, de que hem anar, com molt be diu en FONSO les 2 ultimes sortides amb pluja, i no ha passat res, de que tenim restaurant reservat, de que podrem deixar que molta gent vaigi a buscar bolets, sense fer-lis nossa al bosc, de que he convençut a la family de que timc que anar amb els companys vesperos

ARA HO VOLEU DEIXAR PER L'ALTRA SETMANA?, NI PARLARNE COLLONS, s'hi va DIUMENGE, que no ploura, nomes cauran 4 miserables gotes, no sigueu gafes collons, que ja plorarem a la nit quan veurem qui ha guanyat les eleccions del pais vei

A veura que amb VESPA no et mulles, ja ho sabeu , i si el terra es moll es va amb mes de seny, (del que ens falta), i ja esta
Tornar a dalt Ir abajo
gudai

gudai


Nombre de missatges : 27
Age : 40
Localisation : Banyoles
Registration date : 06/11/2011

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE    SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDv Nov 18, 2011 11:04 pm

Hola soc en Gerard de Banyoles, (el de la Vespa amb maticula de Madrid)si mi voleu jo tambe mi apunto i la xicota tambe( es a dir serem dos) la unica cosa que jo no baixare fins Girona, suposo que paseu per Banyoles? jo us esperare a la rotonda de l Haribo que us sembla? ha i us faig saber que es la fira de St. Martiria per si voleu anar a comprar quatre productes de la terra. Si no passeu per Banyoles us agrairia que m´ho fesiu saber i despres ja ens trobarem a Mieres. Ja direu alguna cosa.

APA CIAUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!! pig
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDs Nov 19, 2011 8:31 pm

Bones, jo diria que no passem pas per Banyoles, però això ho haurien de comfirmar els "caps" de ruta, perque jo només sé que sortim de girona i acabem a mieres...
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitimeDs Nov 19, 2011 9:18 pm

Tot queda igual? hora de sortida, ruta...
Fins demà!!!

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» SORTIDA I DINAR DEL CLUB DIUMENGE 29 NOVEMBRE
» SORTIDA CLUB + DINAR FINALS NOVEMBRE
» SORTIDA/DINAR DEL CLUB DISSABTE 24 NOVEMBRE
» Sortida club diumenge 14 novembre
» SORTIDA CLUB DIUMENGE 23 NOVEMBRE

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: