Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE

Ir abajo 
+8
deskarat
jotacargol
josep RK
P 200 Fons
giroscooter
merc
Xevi_972
gsc
12 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE - Página 2 Icon_minitimeDs Nov 19, 2011 9:27 pm

GERARD,no se si pasarem per el mitg de BANYOLES, potser pasarem per CAMOS, si de cas ens esperes al començament de la carretera de MIERES, un cop passat BANYOLES, que aixi segur que ens trovaras, que per alla hi hem de passar per força

Un altra tema, si plou amb ganas haurem de veura que fem, que una cosa es anar-hi amb 4 gotes, i l'altra caien un xafec gran, ho decidirem a la sortida, perque no veig altra forma de decidir que fem, a les 9 sere a GIRONA, si plou tambe, i alla decidim si hi anem o que, de tota manera en DOMENEC i jo si plou molt hi anirem igual pero en cotxe, perque ja hem decidit de esmorçar allá
Tornar a dalt Ir abajo
gudai

gudai


Nombre de missatges : 27
Age : 40
Localisation : Banyoles
Registration date : 06/11/2011

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: : SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE - Página 2 Icon_minitimeDs Nov 19, 2011 10:09 pm

hola moltes gracies per contestar en primer lloc.
En segon lloc os esperare al comencament de la carretera d´anar a Mieres tal com dius Josep.
hi en tercer si decidiu no anari hos agrairia que em poguesiu fer un truc i jo tambe pujare a Mieres en cotxe
(no es tracte de fer el primo si plou molt ).
fins dema, hi el meu tel:606 33 61 56
moltes gracies.
APA CIAUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pig
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE - Página 2 Icon_minitimeDg Nov 20, 2011 12:05 am

Ep, si cau un xàfec de Déu no vinc. Si pluvineja, vinc.
O sigui, veuré què faig demà a 3/4 de 9.
Creuem els dits
Sort
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Es aqui la sortida???   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE - Página 2 Icon_minitimeDg Nov 20, 2011 1:16 am

Tinc una Vespa desde fa un temps, si demà s'engega i aprenc a portarla intentare arribar a Mieres

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE - Página 2 Icon_minitimeDg Nov 20, 2011 9:30 pm

Bona nit;
només dir que la sortida d'avui ha estat de collons, un esmorzar de vikings i per sort, ens ha plogut. Tota la setmana deien que diumenge plouria tot el dia, tothom preparat per mullar-se....i al final hem tingut sort, a mitja variant ens ha agafat un xàfec ben parit, i pels que no portem visera al casc millor.
Només una taca negra; el sorteig ha estat amanyat, no pot ser que jo hagi fotut 6 butlletes amb el meu nom abans del sorteig, es rifin quatre samarretes de fumeta (espero algun dia veure a en Fons amb la samarreta posada), uns adhesius, un atracabancs, un casc, un pernil, dos "chochonas", un "perrito piloto", un ´"quesochorizopan" i deu mil osties més i no em toqui res. El proper dia, o hi foto 25 butlletes amb el meu nom i busco una mà no tant innocent com la de la Mònica.
Resumint; diumenge matí de collons.
I a veure si tirem endavant el tema "polos"......sense bandereta sisplau.
Apa, vaig a veure la tele i a posar-me de mala òstia.(sort que només queden quatre anys per les properes)

Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE - Página 2 Icon_minitimeDl Nov 21, 2011 5:47 pm

Hi va haver un tongu impressionant ja ja ja, l'esmorzar de vikingus va ser de proporcions bíbliques, el pròxim cop que hi vagi no soparé la nit abans i faré una mica d'esport per fer gana. I recordeu que hem quedat en que els polos serán de color rosa furcia, però furcia furcia...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE   SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» SORTIDA I DINAR DEL CLUB DIUMENGE 29 NOVEMBRE
» SORTIDA CLUB + DINAR FINALS NOVEMBRE
» SORTIDA/DINAR DEL CLUB DISSABTE 24 NOVEMBRE
» SORTIDA CLUB DIUMENGE 23 NOVEMBRE
» Sortida club diumenge 14 novembre

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: