Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Direcció pk primavera

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

Direcció pk primavera Empty
MissatgeAssumpte: Direcció pk primavera   Direcció pk primavera Icon_minitimeDj Mar 08, 2012 10:53 pm

Hola, en tema d'estabilitat i frens, per a fer un canvi a millor a la pk, em sembla recordar que hi posaven una de les més modernes (pk elestar/ plurimatic), és aixi? algú ho ha provat o sentit a dir? Val la pena?? Gràcieeeesssssssssss!
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

Direcció pk primavera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Direcció pk primavera   Direcció pk primavera Icon_minitimeDj Mar 08, 2012 11:24 pm

Hola artista.

Quins invents estas fent???

No se de ningú que ho ha fet, si es pot fer s'han de fer modificacions importants i no val la pena per el que pots guanyar.

Si la barra esta be i el xassis també i el buje davanter be, amb el joc ben afinat et quedara tot collonut de serie, no et compliquis.

Que la estabilitat la poses tu i la xapa, mira els retrats de les carreres, la moto es estable fins on tu i la xapa decidiu.

SALUT
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

Direcció pk primavera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Direcció pk primavera   Direcció pk primavera Icon_minitimeDv Mar 09, 2012 1:48 am

Aqui està el problema, la barra tenia una pinya i vaig voler-la adreçar, però el tub de la direcció no ha aguantat la palanca i s'ha doblegat una mica= cagada. Ja en tinc alguna altra però varien uns mil.límetres de llargada i s'haurà de retallar aquesta diferencia en la part de baix del cap , (+ o - el que vas fer a la 2). De fet no faig cap invent... l'invent ja està fet, només munto el que prèviament vaig desmuntar però que funcioni ...
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

Direcció pk primavera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Direcció pk primavera   Direcció pk primavera Icon_minitimeDv Mar 09, 2012 6:42 am

Hola de nou,

Com que tinc temps lliure als matins, si vols em fas un truc, quedem, i ho mirem amb detall.

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

Direcció pk primavera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Direcció pk primavera   Direcció pk primavera Icon_minitimeDg Mar 18, 2012 3:59 pm

Ei Fons, he estat desaparegut un temps, no vull dir que hagi tornat, però... de fet no vaig marxar... scratch Shocked
Bé que si vols passar alguna estona tú mateix, que si no remeno una cosa remeno l'altra. M'agradaria aprofitar una direcció vella rovellada i mirar d'arreglar-la però el que em sembla que quan els tubs o canyes de les marxes i del gas estan rovellats és bastant difícil de poder-ho desmuntar... però ho provaré...
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Direcció pk primavera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Direcció pk primavera   Direcció pk primavera Icon_minitimeDg Mar 18, 2012 8:30 pm

a veura JOTA, fes-nos cinc centims de quina estas restauran, o si n' has acabat alguna, o com ho tens, perque ja no se com va aixo, he he he, l'altra dia varem veura la d'en PERE, esta molt be, amb una mica de repas de planxa, i pintura quedara de collons,

recorda que DIUMENGE, anem a BESCANO, a la fira del embotit, ja que fan trovada de motos clasiques, ja ho posare al foro, a veura si som uns quants
si pug, hi anire amb la LAMBRETTA, que avui la he fet corra, i de moment respon

ACABA ALGUNA de les que estas remenan, que s'et acumula la feina, adeuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

Direcció pk primavera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Direcció pk primavera   Direcció pk primavera Icon_minitimeDg Mar 18, 2012 11:55 pm

Restaurar restaurar no ho faig ara mateix, el que faig és remuntar, tot el que vaig desmuntar en el seu dia i ara un cop net miro de tornar a muntar que funcioni, mirant de gastar-hi mínim de peles que de massa temps que ja hi passo. Em compença però perque m'ho passo bé. Ara tinc entremans la pk, volia engegar-la i deixar-la muntada i potser també ho faci amb una ds que tinc que muntar el cilindre i carburador net i provar a veure si funciona. Per altra banda la del 58 em falta encara demanar peçes i que en tingui ganes de muntar ... per estar distret...
A veure si fa bo per el diumenge a Bescanó.... Adéu!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Direcció pk primavera Empty
MissatgeAssumpte: Re: Direcció pk primavera   Direcció pk primavera Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Direcció pk primavera
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Vespa primavera 125 nk
» Venc primavera nk 125
» Motor Vespa
» REPAS A LA PRIMAVERA

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: