| TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
iaia_vespa
Nombre de missatges : 201 Age : 61 Localisation : Salt Registration date : 12/12/2012
| Assumpte: TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT Dt Gen 01, 2013 11:34 pm | |
| | |
|
| |
Xevi_972
Nombre de missatges : 170 Age : 43 Registration date : 28/05/2008
| Assumpte: Re: TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT Dc Gen 02, 2013 5:44 pm | |
| Es que en kel i la seva moto són la vergonya de la comarca del pla de l'estany i rodalies, si no falla la moto falla el pilot. Bueno, ja podem anar a fer la primera volta de l'any amb el seu esmorzar corresponent no? | |
|
| |
iaia_vespa
Nombre de missatges : 201 Age : 61 Localisation : Salt Registration date : 12/12/2012
| Assumpte: Re: TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT Dc Gen 02, 2013 6:41 pm | |
| EN XEVI JA TE GANA, JA HAS PAIT TOTS ELS TURRONS, NEULES, POLVORONS, CAVA, CALIMOTXOS, MOSCATELL QUAN FEM LA REUNIO D´AQUEST MES JA PARLAREM D´ANAR ESMORÇAR UN ALTRE VEGADA, PERÓ AQUEST COP QUE SIGUEM ELS QUATRE | |
|
| |
Xevi_972
| Assumpte: Re: TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT Dj Gen 03, 2013 5:06 am | |
| Un esmorzar abans de la reunió es pot fer... crec que la reunió és el dijous vinent, passat "festes" | |
|
| |
gudai
Nombre de missatges : 27 Age : 41 Localisation : Banyoles Registration date : 06/11/2011
| Assumpte: Re: TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT Dj Gen 03, 2013 9:54 pm | |
| Aquet en Kel tan llençat que es per riures de la gent peró despres li fa vergonya presentar-se! | |
|
| |
iaia_vespa
| Assumpte: Re: TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT Dj Gen 03, 2013 10:10 pm | |
| GERARD, L´HEM DE PERDONAR, PENSA QUE ES VA COSTIPAR PER BANYAR-SE AL MES DE DESEMBRE, SI HAGUES FOTUT LA VESPA A L´AIGUA AIXÒ NO LI HAURIA PASSAT DESPRES L´AIXUGA BEN AIXIGADETA I JA ESTÀ. KEL ET DONO TOT EL SUPORT, DIGUELI EN GERARD QUE NO COLLONI TANT, JEEEEEEE. LA REUNIO ES FARÁ EL DIJOUS VINENT DIA 10 SEGONS CONVESA TELEFÒNICA MANTINGUT AMB EL SR PRESIDENT DE L´ENTITAT VESPISTA I LAMBRETISTA INTERNACIONAL DE LES COMARQUES GIRONINES. FINS BEN AVIAT COMPANYS. | |
|
| |
josep RK
Nombre de missatges : 824 Localisation : SALT Registration date : 10/11/2007
| Assumpte: Re: TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT Dj Gen 03, 2013 10:32 pm | |
| Molt be, DOMENECH, XAVI i GERARD, m'agrada que foteu canya al foro, que no decaigui, crec que la trobada de clasics de Angles es aquest mes, o sigui que estarem al lloro, a veura si Dijous a la reunio sabem el dia en concret, i cap alla falta gent, i VESPAS,
AH, i no patiu, que no fara pas fred, domes una mica de claçada al mati, i ""tremperatura"" sota 0, pero poc per sota, he he he he !!!!!!!!!!! | |
|
| |
kel130
Nombre de missatges : 2 Registration date : 31/12/2012
| Assumpte: Re: TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT Dj Gen 03, 2013 11:22 pm | |
| bona nit pels que no em coneguin per kel130 soc el noi de la vespa primavera vermella de banyoles un cop presentat vaig a respondre alguns comentaris que han fet sobre mi certs personatges començare per en domenech bon any t haig d aclari que vaig anar a pasejar per la platja no a banyarme i em va saber molt de greu no poder venir vaig passar cuatre dies amb febre al llit pero ja estic be i tu santer calla que encara recordu que has guanyat dos pernils i no ens has comvidat ni a una sopa amb l os sort que tenim el porc d en pulido que un ratu irem en domenech i jo a buscal li fotarem la poma a la boca i cap al forn per acollonarnus sempre requesens no se si donarem mes vida al foro pero punyalades a tot tall bona nit gent ens veiem a la proxima | |
|
| |
iaia_vespa
| |
| |
Xevi_972
| Assumpte: Re: TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT Ds Gen 05, 2013 2:29 am | |
| Et recordo que porto dos pernils i una llonganissa... això lo primer, sempre que m'ha tocat algu, o guanyar per mèrit propi gràcies a la meva habilitat i a la plurimatic que mai falla, he proposat fer algo, però com que sous (i tu el primer kel) una colla de tites que "ay que no puc, ay que fa fred, ay que si surtu amb moto no me la puc gratar a casa o ay que la meva dona em renya, pos al final han quedat per a us i disfrute de casa...
PD: La llonganissa la vai aprofitar com a regal de cumple d'un colega que li havia comprat re, que consti que no me la vai quedar per a mi... PD2:Les primaveres fallen més que una escopeta de fira. (Aquesta va de regal... ja jaj aj) | |
|
| |
iaia_vespa
| |
| |
josep RK
| |
| |
iaia_vespa
| |
| |
marmotte2000
Nombre de missatges : 88 Age : 65 Localisation : Girona Registration date : 04/04/2008
| Assumpte: Re: TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT Dv Gen 11, 2013 10:56 am | |
| hola nois fa dies que no ens veiem, però entre la feina, el bàsquet que em porta de cul, fa poquet (el dia 29) vaig ser avi i que els reis m'han portat un 600 Normal del 1962 doncs ja ho veieu, (qui molt abarca poc apreta je je) espero que ens veiem a alguna de les properes sortides. Bon any a tot@s. | |
|
| |
josep RK
| Assumpte: Re: TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT Dv Gen 11, 2013 1:00 pm | |
| Collons Agusti, ho vols acaparar tot, esports, VESPA, classics, molt be, s'ha de veura aquest 600, a veura si el pots portar a ANGLES, a la fira de S. ANTONI, per beneir lo, he he he
VA, que comencem a fer sortides, per començar suau, alguns han anat, ( al menys intentar ho, potser hi arriben i tot ) a VALLADOLID, a PINGUINOS, ja ens aniran esplicant, via FACEBOOK, suposo | |
|
| |
marmotte2000
Nombre de missatges : 88 Age : 65 Localisation : Girona Registration date : 04/04/2008
| Assumpte: Re: TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT Dv Gen 11, 2013 1:40 pm | |
| collons, ja ho pots ven dir ja. uno no da pá más quan és aixó d'Anglès ?? ara l'estic repassant per passar ITV i després veuré si el restauro, per aixó em venc una de les Vespa, la que no està restaurada. aqui el teniu. | |
|
| |
josep RK
| Assumpte: Re: TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT Dv Gen 11, 2013 4:55 pm | |
| MOLT GUAPO AGUSTI, dons si, passa ITV, que es elm primordial, i despues restaura sobre la marxa, quedara fantastic, i et podras ajuntar amb en JORDI VARGAS, que tambe en te un lo de ANGLES es el dia 20, en principi, ja ho confirmare, i el dia 2 del mes que be, anem a MELIANTA, si et faltan peças per el 600, alla pot esser que en trobis, o et donin informacio, si pots, o tens un rato lliure ,yine amb nosaltres, o passe hi entre les 9 del mati, a les 7 del vespre VINGA AGUSTI ALIAS MARMOTTE, SALUTACIONS | |
|
| |
marmotte2000
| Assumpte: Re: TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT Dv Gen 11, 2013 9:51 pm | |
| Ja l'havia passada però feina un anyet que estava aturat, crec que la propera setmana ho probaré.
si el bàsquet em deixa, miraré de venir, saps que passa abans anava cada dia a fer esport i ara només tinc el dissabte matí i practicament tots els diumenges, he de triar si fer una cosa o l'altre. m'agradava molt i el cos ho necessita però desde l'accident m'he tornat una mica "vagu" | |
|
| |
iaia_vespa
| Assumpte: Re: TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT Ds Gen 12, 2013 12:53 am | |
| HOLA COMPANYS, COMENTAR EN PRINCIPI QUE HORES D´ARA ELS TRES MOSQUETERS VESPERS APINGÜINATS I AMB DOS COLLONS JA HAN ARRIBAT A VALLADOLID SENSE CAP INCIDÈNCIA, NOMÉS DIR QUE LA LLÀSTIMA ES QUE EN XEVI 972 A TINGUT PROBLEMES AL PRINCIPI I HO HA DEIXAT I S´HA ESTIMAT MÉS RECULAR SUPOSO QUE A TRAVÉS DEL FACEBOOK JA VAN INFORMAN. SALUTACIONS ALS FOREROS I ALS ATREVITS. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT | |
| |
|
| |
| TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT | |
|