Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Un altre de nou.

Ir abajo 
+3
Francesc
Jordi T5
fernando66
7 participantes
AutorMissatge
fernando66




Nombre de missatges : 41
Registration date : 22/02/2008

Un altre de nou. Empty
MissatgeAssumpte: Un altre de nou.   Un altre de nou. Icon_minitimeDg Mar 02, 2008 12:49 am

Hola a tots !!

Soc en Fernando de Caldes de Malavella, i fa poc que tinc una SL ( no ho tenía clar si era super o SL ) m'ha decantat el nº de bastidor que comença per 11C i segons diuen pertany ha aquest model. que dieu ?

Adeu...
Aquesta es la moto quan va arribar a casa :
Un altre de nou. Vesparoja70208003copiawn4

I desprès d'una mica de neteja, ja va quedar ...... :
Un altre de nou. 2002copiafi7

Saluts !!!


Editat per darrera vegada per fernando66 el Dj Mar 06, 2008 4:37 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Un altre de nou. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre de nou.   Un altre de nou. Icon_minitimeDl Mar 03, 2008 2:25 pm

Si poses fotos potser t'ho podrem dir millor, en tot cas... BENVINGUT! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Un altre de nou. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre de nou.   Un altre de nou. Icon_minitimeDl Mar 03, 2008 2:38 pm

Hola Fernando benvingut, no et preocupis l'important ja ho tens .........LA VESPA, el resto els detalls ja t'ho direm.

VVVVVVVVVVVvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvssssssssssssss
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
Poyoyo

Poyoyo


Nombre de missatges : 19
Age : 44
Localisation : Girona
Registration date : 06/03/2008

Un altre de nou. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre de nou.   Un altre de nou. Icon_minitimeDj Mar 06, 2008 7:02 pm

Francesc escrigué:
Hola Fernando benvingut, no et preocupis l'important ja ho tens .........LA VESPA, el resto els detalls ja t'ho direm.

Hola,

Jo també m'he donat d'alta avui al foro, després de mesos i mesos que llegeixo les vostres aventures i miro les milers de fotos mentre se'm cau la baba, i és que jo, pobra de mi, encara no tinc LA VESPA. Sad

En fi, no sé si es pot ser scooterista sense haver conduit mai una moto, però, noi, si es porta al cor... Embarassed

Per cert, una salutació a la Mariona, que ja no se'n deu recordar de mi però va ser ella qui em va passar la vostra adressa web (Mariona, com a pista diré que treballava en un matadero, sota un forat d'escala! pig )

Per cert, aquests que teniu una desena de vespes per vosaltres sols, a veure si us renoveu l'estoc i en poseu alguna en venta; que la cuidaré bé i us la deixaré visitar regularment! Rolling Eyes

Ens llegim!

Poy flower
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Un altre de nou. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre de nou.   Un altre de nou. Icon_minitimeDj Mar 06, 2008 7:15 pm

Ostres Fernando66 la foto de la vespa quan va arribar a casa amb les ales plenes de fulles es boníssima, crec que és una SL, hi posaria la mà al foc i té molt bona pinta, merci per lo del LIDL hi pasaré a fer un cop d'ull perquè vaig anar a la Molina amb una mà a cada ou i sort que va fer bon temps...

Hola Poy benvinguda al Club aquí hi té cabuda tothom després ja podràs trobar la gent més afí entre els diversos col·lectius que hi ha o inclús formar part de més d'un alhora: mods, mecànics, moteros, futboleros, soul boys, petits delinquents, restauradors, alcohòlics, puristes, bales perdudes...

Saluti a tutti! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Un altre de nou. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre de nou.   Un altre de nou. Icon_minitimeDj Mar 06, 2008 7:23 pm

Benvingut Poy, l'important son les ganes de participar encara que no tinguis Vespa(tot arribarà) pots venir a saludarnos el pròxim dia 15 a Fontejau.

VVVVVVVVVVVVVvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvssssssssPhotobucket
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Un altre de nou. Empty
MissatgeAssumpte: hola poyoyo hola fernando66   Un altre de nou. Icon_minitimeDv Mar 07, 2008 2:01 am

poyoyo??? quin nom es aquest??

Esclar que es pot ser scooterista sense tenir moto ...vine el proper dia 15 i ens veiem plegats a fontajau... al.lucinaras de la de vespas i lambrettas, l'any passat varem ser prop de 1.000.000 i totes de color groc.
Felicitats per la teva moto fernando66.

we are the if you don't have a Vespa you don't have nothing (Hard) MODS!!
Tornar a dalt Ir abajo
fernando66




Nombre de missatges : 41
Registration date : 22/02/2008

Un altre de nou. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre de nou.   Un altre de nou. Icon_minitimeDc Maig 21, 2008 9:03 am

Be dons la moto manca possar-li la bocina i el logo de vespa sl en el frontal i crec que estará llesta , aixi es com a quedat amb el pantone verd:

Un altre de nou. Vespaverdeycabezal011oe6

Un altre de nou. Vespaverdeycabezal009hs8

Vsssss.
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Un altre de nou. Empty
MissatgeAssumpte: molt txula!!   Un altre de nou. Icon_minitimeDc Maig 21, 2008 9:23 am

Felicitats pel Pantone verd... esperem poguer veurela aviat entre nosaltres i a tu tambe.

We are the green vespas (Hard)MODS!!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Un altre de nou. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre de nou.   Un altre de nou. Icon_minitimeDc Maig 21, 2008 11:13 am

Ostres, quin canvi! Shocked Shocked Shocked

Felicitats!
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Un altre de nou. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre de nou.   Un altre de nou. Icon_minitimeDc Maig 21, 2008 1:23 pm

Molt Guapa, la meva "Dama Negra" estarà encantada amb le seva germana ........................bueno ja avisaràs quan la bategis, je,je,je.
Ja va bé que torni l'estil en mig de tanta PX, je,je,je.Twisted Evil
FELICITATS I QUE LA DISFRUTIS ET UN DELS POCS QUE TENS LA SORT DE DISFRUTAR DE UNA D'AQUESTAS MAQUINES.


vvvvvvvVVVVVVVVVVVVVVSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Un altre de nou. Empty
MissatgeAssumpte: que pasa amb les px?   Un altre de nou. Icon_minitimeDc Maig 21, 2008 7:55 pm

Aixi lo autentic ara es discriminar tambe just les ultimes creacions de Piaggio abans del cambi automatic, els abs i els plastics? ... o es una pose per semblar mes "cool"? No sabia res.

Estic una xic agobiat dels comentaris que acaban deixant de banda una part del contingent del GSC (...que som tots!)

Em penso que per un tema aixi hi haurien 2 solucions...

1. Es cambian els estatuts (si es que n'hi han) i/o es posa un cartellet a la porta del club que digui "Vespa PX, NO GRACIES!"

Aixi la gent que tingui una PX nomes ha d'abstenirse d'entrar...

o

2. Es deixa pasar a tothom i al que tingui una PX se l'acepta i se l'hi recorda sempre que hi ha oportunitat, que la te i que hi han motos mes antigas al club (i que son millors i mes boniques i mes "supermegaultrasonicas")

Cap de les dues coses l'he vista mai enlloc.

Es veritat que no tots tenim la sort de tenir motos classiques (i menos jo que quan es pares o no arranques no sabria que fer amb ella) pero d'aqui a posar un comentari aixi de "elitista" al foro em sembla una "niñez", per no possar qualsevol altre paraula que comenci per "Po" i acabi per "llez".

Joder, tant costa respectar l'opcio de tothom.



My Vespa is a PX (Hard)MODS! (And I'm very Happy)

PS: Ademes PX hi han molt poques (3 o 4 no se si afegir afortunadament)
PS2: I si ni han moltes dona igual, s'han de erradicar!!
PS3: Fem com els Harley's, ens juntem un cop l'any i cremem una PX que tambe es molt cool, jo dono la meva PX per la propera festa Vespero-mecanico-clasico-radical. Va home, va!
PS4: L'altre dia quan la festa i el partidillo, vaig veure el seient que el T-5 l'hi ha possat a la seva Vespa negra, no em manifestare aqui en si l'hi queda millor o pitjor pero om a d'entendre que guanyi o perdi, aquella es la seva vespa i la seva ultima opcio i s'ha de respectar i axi podriem parlar de colors, models, arranjaments i un sense fi de coses que al final son questio de gustos, conveniencies, presupostos, sort, dessitg, estil, caprici o tonteria de la butxaca i els pebrots de qui compra una Vespa i de qui la cabalga. Penso que lo realment important es lo que deia algu l'altre dia en un post: EL PILOT i no lo que monta que aqui (excepte algun lambrettero ) tot son Vespas. Axi que exercici de RESPECTE i com diu el Laporta, al loro!
PS5; Francesc aprofito per demanarte que deixis d'enviar-me la propaganda de la Mutua Motera i les valles assasines, que jo tambe estic en contra pero les possen amb el cul, com al costat de casa meva que las han possat a l'entrada d'una rotonda, amb lo qual entre poques ganes + inoperancia no hi veig gaire solucio. Ademes, tambe m'arriba la mateixa propaganda d' un soci col.lega del Varadero club. No es per molestar-te es per estalviar-te feina. De lo demes mana lo que vulguis, Gracies!


Editat per darrera vegada per telemark el Dc Maig 21, 2008 8:36 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Un altre de nou. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre de nou.   Un altre de nou. Icon_minitimeDc Maig 21, 2008 8:32 pm

Hola Fernando
Vistes les primeres fotos i l'estat en que et va arribar a les teves mans...ENHORABONA!!! cheers
Realment és un model molt bonic i la pintura brutal!! com dirien els anglesos " a eye-catching scooter", o sigui que fa girar i no pasa desapercebuda.

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Un altre de nou. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre de nou.   Un altre de nou. Icon_minitimeDc Maig 21, 2008 8:35 pm

Vale, para telemark, no penso polimitzar amb tu per un comentari catxondo sense cap mala intenció aixi que per mi aquest tema queda tencat.

Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvssssssssssssssssssssss

PD: No t'o agafis malament peró quan he vist la llargada del teu post i he vist algo de las Px ja ni he seguit llegint. Salut
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Un altre de nou. Empty
MissatgeAssumpte: pues sempre son post catxondos tiu...   Un altre de nou. Icon_minitimeDc Maig 21, 2008 8:38 pm

pues sempre son post catxondos tiu sense cap mala intencio...
potser que et fitxis una mica en contes d'anar tancant temas rapidament...
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

Un altre de nou. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre de nou.   Un altre de nou. Icon_minitimeDj Maig 22, 2008 7:20 pm

Telemark, ets més freak que el chikilicuatre. Tens una vespa, perdó, una PX i si en diuen quelcom que no t'agrada, et rebotes com una nena i cardes una parrafada justificant el model. Jo t'estimo sexualment tinguis una PX o una JOG, l'únic que vull és que tinguis moto, per poguer veure't quan t'obres de cames per enfilar-t'hi.
Si critiquen la teva PX (evidentment comprensible), no els hi estiris els cabells ni esgarrapis, simplement, no els hi facis cas, em truques i jo et vindré a defensar.
Petonets i no et cabrejis (a no ser que vagis tot de cuir, lycra i un fuet tipus Mosley)=no confondre amb la llei dels Mods.
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Un altre de nou. Empty
MissatgeAssumpte: Freaks!   Un altre de nou. Icon_minitimeDv Maig 23, 2008 6:37 am

De la meva devocio pel Chikilicuatre no et capigui cap mena de dubte donat que es el mes freak que es pot veure a Catalunya (i aviat al Europa!) pero pels teus gustos i/o inclinacions sexuals hauriem d' obrir una seccio nova al foro (per majors de 18anys) enomenada "Bricomania del cerito sesuar", "La cuina de Merc-anus" o senzillament "Osos en cel" per que els nens que entran al foro no quedesin traumatitzats per les aberracions que podrian veure...
Mai una tapadera va estar tan ben montada. Aqui el company Merc diu estar feliçment casat i tenir fills i a la que te oportunitat ja el tinc engantxat a la part d'arredera de la Vespa amb els ulls desorbitats i tot empalmat caient-l'hi la baba. Quan et vaig coneixer poc que m'ho pensaba i mira, "el nen ens ha sortit un xic raret". Et podries juntar amb l'antic presi que aprofitant partits amistosos de futbol va roban calçotets usats pels vestuaris (T'ho dic per experiencia propia.) En fi...

Per lo de la PX ja ho veus que tot i les recomanacions de respecte cap a l'interesat, no ha volgut llegir el post o aixo diu (jo i qualsevol altre llegim els post en els que es parla de nosaltres, ni que sigui per curiositat) i jo mes aviat penso que lo que no vol, es contestar, esclar que una sortida de to amb un comentari desafortunat te una dificil contesta i es mes sentzill dir que no es vol polemitzar amb mi per un "comentari catxondo sense mala intencio", que afrontar publicament lo que alla es pot llegir.
Lo demencial es que a un foro on el que escriu ho fa per "aportar alguna cosa" o per comunicar-se, al final s'acabin crean fils de malt rotllo per pixar fora del test, encara que es pitjor que et facin veure que estas pixan-te fora i no voler fer-ho dintre. Per la vida et vas trovant "moteros" que tenen "les millors motos del mon" i les que son com la seva "son de puta mare" i la resta "no valen res" o no corren prou o no tenen prou "estil"... i aixo es una canço molt manida.
Cadascu te la moto que te i la meva no es la millor del mon, pero es la meva i el que tingui algo millor que ho puji a un pedestal o ho foti dintre una bombolla si vol, pero que no porculitzi a la resta que aixo si que es freak.

De totes formes m'ho apunto... si et necessito per venir a defensar-me t'ho dic.

Apa Siau.

My Vespa is a PX (Hard)MODS! (And I'm very Happy)

PS1: Encara no he montat la pota de cabra (ho sento)
PS2: Quan la monti seras el primer en saber-ho
PS3: Voldras venir a fer una volta a l'hort en PX?
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Un altre de nou. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre de nou.   Un altre de nou. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Un altre de nou.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» TENIM UN ALTRE COLEGA REGISTRAT
» Un altre video
» soulboy
» Venda de peces 160gt i altre

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: