Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat

ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA

+5
Xevi_972
Xavier
giroscooter
iaia_vespa
josep RK
9 participantes
AutorMissatge
josep RK

josep RK

Nombre de missatges : 824
Registration date : 10/11/2007

FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Empty
MissatgeAssumpte: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDv Gen 11, 2013 12:46 pm

FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA 2q2efxz

el dissabte 2 anirem a MELIANTA a la FIRA aquesta, ja posarem hora i lloc de trovada mes endevant
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDv Gen 11, 2013 12:54 pm

I tambe crec que el dia 20 de GENER, fan la fira de SAN ANTONI a ANGLES, amb trobada de vehicles classics, i esportius, tambe hi pensem anar hi, si voleu venir, la setmana que be, concretarem com ho fem
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa

Nombre de missatges : 201
Registration date : 12/12/2012

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDs Gen 12, 2013 1:07 am

HOLA JOSEP, JO EN PRINCIPI JA HI VINDRÉ DE TOTES MANERAS AVUI M´HAN COMENTAT QUE POSSIBLEMENT SIGUI EL DIA 19 DE GENER PERÒ NO ESTIC SEGUR, SI M´ENTERO D´ALGU JA HO POSSARÉ.

SALUTACIONS. cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter

Nombre de missatges : 674
Registration date : 05/11/2007

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDl Gen 21, 2013 11:26 am

Està confirmat per dissbte 2 de febrer? vinga vá que tinc festa!!! cheers
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDl Gen 21, 2013 9:48 pm

A veura, pandilla de scooteristes, informacio important,( com totes les del foro)

Dissabte 2 de Febrer, FIRA DE 2 I 4, I ""27 RODES "" ( les dels nostrers escooters, contan la de recanvi)

M'ha dit en GERARD, alies GUDALL, que ens apuintem ja, que demanara taula al restaurant SELVATA, de Borgonya, perque a prop de Melianta estara tot ple, i no hi cabrem degut a la quantitat de gent i persones que hi anirem del CLUB

Ja anire posant, quan m'enrecordi, els noms dels que m'han confirmat que vindrien, perque son tans,, que ja no m'enrecordo, HA HA HA HA HA HA
affraid affraid affraid affraid
VA en serio, apunte vos a veura si som força colla, com l'any passat que eram uns quants

P D. Despues del comentari que fara en Domenec mes avall bounce bounce bounce bounce bounce , mes informacio
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDt Gen 22, 2013 12:15 am

Ja començem les COLLONADESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS JEJEJEJEJEJE Laughing Laughing Laughing
Va scooteristes empedernits, ja que no em anat a PINGUINOSSSSSSSSS ( AIXÒ VA PER MI I EN XEVI 972) als menys fer aquestes petites trovadetes vespaires i lambreteras i que no siguem sempre els quatre cat cat cat del club.
El diumenge passat com alguns sabeu en Josep Rk, jo mateix ( iaia_vespa) i el senyor Xevi 972 vam anar Anglés a lluir les nostres fastuoses máquines d´asfalt i la trovada va estar bé, vam menjar, beure drunken drunken drunken drunken i hasta va sortir el sunny sunny durant una estona. El senyor Agusti (MARMOTTE) menbre també del Club va assistir amb el cotxe particular i va tirar unes quantes a les impresionants máquines de regar per davant i per darrera, ja les durá penjar al Foro. jajajajaja.

Bé companys aniveu-vos i haviam si ens veiem aviat. cheers cheers cheers
SALUT I FORÇA AL CANUT, VISCA LES VESPES I LAMBRETTES I COM NO VISCA BARÇA I VISCA CATALUNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. cheers cheers cheers
OSTIA QUIN ALTRA ROTLLO.

Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier

Nombre de missatges : 131
Registration date : 25/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDt Gen 22, 2013 3:34 am

Hola companyeiros i estimats; I love you
Jo ancara no se si podré venir. A mi ja m'agradaria, pero haig de convèncer a la meva estimada que no vol passar fred. Sad Sad
Bé, si ho aconsegueixo ja ens veurem.
Molt bé Josep i Domenec, esteu aconseguin aixecar aquest foro mig adormit. Sleep
Salut.

Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972

Nombre de missatges : 170
Registration date : 28/05/2008

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDt Gen 22, 2013 1:19 pm

Jo ja t'ho comfirmo, faré acte de presència.
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDt Gen 22, 2013 3:57 pm

Hola estimat Xevi, digues a la Montse que ja li montarás un radiador d´oli a la vespa i que es posi el pijaume per sota.JE, JE Twisted Evil :twisted
ANIMEUVOS I VENIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- bounce bounce

I tu XEVI 972 ja se que conto sempre amb tú, peró simonitza la vespa conyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy (no amb kh 7) affraid

P.D: Lo d´estimats XEVI va per tots dos cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
marmotte2000

marmotte2000

Nombre de missatges : 88
Registration date : 04/04/2008

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDv Gen 25, 2013 9:29 pm

iaia_vespa escrigué:
Ja començem les COLLONADESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS JEJEJEJEJEJE Laughing Laughing Laughing
Va scooteristes empedernits, ja que no em anat a PINGUINOSSSSSSSSS ( AIXÒ VA PER MI I EN XEVI 972) als menys fer aquestes petites trovadetes vespaires i lambreteras i que no siguem sempre els quatre cat cat cat del club.
El diumenge passat com alguns sabeu en Josep Rk, jo mateix ( iaia_vespa) i el senyor Xevi 972 vam anar Anglés a lluir les nostres fastuoses máquines d´asfalt i la trovada va estar bé, vam menjar, beure drunken drunken drunken drunken i hasta va sortir el sunny sunny durant una estona. El senyor Agusti (MARMOTTE) menbre també del Club va assistir amb el cotxe particular i va tirar unes quantes a les impresionants máquines de regar per davant i per darrera, ja les durá penjar al Foro. jajajajaja.

Bé companys aniveu-vos i haviam si ens veiem aviat. cheers cheers cheers
SALUT I FORÇA AL CANUT, VISCA LES VESPES I LAMBRETTES I COM NO VISCA BARÇA I VISCA CATALUNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. cheers cheers cheers
OSTIA QUIN ALTRA ROTLLO.

aqui una mostra

FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Img1407bx

i aqui l'enllaç de la diada.

https://picasaweb.google.com/113426252481396741313/TrobadaClassicsAngles20012013#

salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
kel130

kel130

Nombre de missatges : 2
Registration date : 31/12/2012

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDs Gen 26, 2013 12:24 pm

nois jo tambe vindre aviam si aconseguim fer una bona colla i fem un bon esmorssar i pasem una bona estona un saludu a tots cheers
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDs Gen 26, 2013 1:03 pm

A veura, qui vulgui venir, que s'apunti, que en GERARD ens guardara taula al restaurant Selvata de Borgonya, alguns ja l'informeu directament a ell a traves del WHAT APP, o millor dit, el ""GUASAT", com en diuen alguns

de moment tenim confirmats els seguents

IAIA DOMENECH
JORDI VARGAS
TONI GIROSCOOTER
GERARD GUDALL
JOSEP RK SENS
KEL 130
XAVI 972 SANTER

en XAVIER CEBRIAN, ho ha de confirmar, en RUDI suposo que tambe vindra,en JULIA suposo que podra venir, ja el trucare , en FONS, a veura si pot venir
en TONI DIMONI, em va dir que miraria de venir, tambe l'avisare, pero ell hauria de venir amb cotxe, cap problema, en TARIFA, no se que s'en ha fet d'ell, En XAVI FONT, i L'AGUSTI MARMOTTE, ja avisaran,si per cas poden venir, o si saben esser a 2 llocs a l'hora, he he he!!!!!!!!
i tambe en PERE, a veura que hi diu, i al reste, si no llegiu el foro, no us enterareu de res, perque no ho posare al FACEBOOK, APA !!!!!!!! ADEU
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDs Gen 26, 2013 7:10 pm

Estimats companys Laughing Laughing apart de tots els que ha anunciat en Josep RK posiblement també vingui en PERICOT amb nosaltres que ahir em va dir que ja esposaria d´acord o em mí o amb en Tarifa. En Pere de la Cellera no crec que vingui amb nosaltres perquè ell hi va amb cotxe (m´ho va comentar la setmana passada a Anglès) de totes maneras si vol pot venir a esmorçarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Si sé alguna altra novetat ja ho diré.
APA SIAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier

Nombre de missatges : 131
Registration date : 25/09/2008

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDg Gen 27, 2013 2:26 am

Bé companys; Les negociacions van força bé. bounce Crec que en Josep ja ens pot afeixir a la Montse i a mi mateix a la llista de participants, cheers jejejeje.
Tinc un "mono" de Vespa...........incontrolable.jajajajajajajajaja.
Seguirem en contacte
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons

Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDg Gen 27, 2013 2:11 pm

josep RK escrigué:
A veura, qui vulgui venir, que s'apunti, que en GERARD ens guardara taula al restaurant Selvata de Borgonya, alguns ja l'informeu directament a ell a traves del WHAT APP, o millor dit, el ""GUASAT", com en diuen alguns

de moment tenim confirmats els seguents

IAIA DOMENECH
JORDI VARGAS
TONI GIROSCOOTER
GERARD GUDALL
JOSEP RK SENS
KEL 130
XAVI 972 SANTER
FONS

en XAVIER CEBRIAN, ho ha de confirmar, en RUDI suposo que tambe vindra,en JULIA suposo que podra venir, ja el trucare , en FONS, a veura si pot venir
en TONI DIMONI, em va dir que miraria de venir, tambe l'avisare, pero ell hauria de venir amb cotxe, cap problema, en TARIFA, no se que s'en ha fet d'ell, En XAVI FONT, i L'AGUSTI MARMOTTE, ja avisaran,si per cas poden venir, o si saben esser a 2 llocs a l'hora, he he he!!!!!!!!
i tambe en PERE, a veura que hi diu, i al reste, si no llegiu el foro, no us enterareu de res, perque no ho posare al FACEBOOK, APA !!!!!!!! ADEU

Hola, Jo m' hi APUNTO. Ja direu hora de sortida i punt, o la hora d'esmorzar al Salvata.

Salut
FONS
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDt Gen 29, 2013 3:21 pm

olt be, senyors, quedem Dissabte a 3/4 de 9 del mati a la Plaça Catalunya de Girona, per anar al restaurant, on ens esperararan els de Banyoles, hem dev ser hi aviat alla per no tenir aglomeracions, perque encara que tenim taula guardada, com mes aviat esmorcem, dons aixo que tenim guanyat per anar a MELIANTA

dons afegim hi a...

FONS--------XAVIER CEBRIAN i MONTSE
Tornar a dalt Ir abajo
pere

pere

Nombre de missatges : 68
Registration date : 11/02/2008

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDt Gen 29, 2013 5:13 pm

A esmortzar no hi puc pas venir.

Ens veurem a la Fira.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDt Gen 29, 2013 9:48 pm

EI, PERE: aixo no val, hi vas mes aviat per emportarte totes les peças bones, deixa algo per els altres, he he he, va vinga, ens veurem per alla remenan ferros
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDc Gen 30, 2013 2:50 pm

Va companys aneu-vos apuntant que en Gerard (PINGUINEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO) HA D´ENCARREGAR LA TAULA pig
Ha dit en Francesc Mauri que el dissabte baixan molt les temperaturas santa santa així que ja sabeu ben abrigadets cap a MELIANTA.
SALUT COM SEMPRE I QUE AVUI GUANYI EL BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDc Gen 30, 2013 6:00 pm

3/4 de 9 son le 8:45?
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDc Gen 30, 2013 9:53 pm

Ara no ho se segur, XAVI, pero jo diria que en el pais vei, tres quarts de nou, son las ocho cuarenta i cinco, minuto mas minuto menos, Laughing Laughing he he he he Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
iaia_vespa

iaia_vespa

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDj Gen 31, 2013 1:20 am

En Xevi es l´ostia el truco dues vegadas el diumenge a MITG MATI per anar a cremar gasolina i ell ni PUTO CASSSSSSSSSSSS.
Ja imagino que dormies Sleep Sleep
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitimeDv Feb 01, 2013 1:59 am

Al pas veí seríen "menos cuarto" ja ja. Domènech, pas que dormía, es que surtu de casa i em deixo el mvl a casa xq les fans no m'acosin ja ja jaj
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA   FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

FIRA 2 I 4 RODES MELIANTA
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1