| XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer | |
|
+4merc Jordi T5 deskarat giroscooter 8 participantes |
Autor | Missatge |
---|
giroscooter
Nombre de missatges : 674 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 05/11/2007
| Assumpte: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Dj Gen 13, 2011 2:07 pm | |
| Dons aixó, a veure si ens motivem una mica i sortim a fer un vol fins allà. Proposso sortir aviat i fer parada a Mieres per esmorzar i despres cap a la Fira
Are you ready for this? Hey ho let's go!!
| |
|
| |
deskarat
Nombre de missatges : 106 Age : 46 Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Ds Gen 15, 2011 7:44 pm | |
| Em sembla collonut, en principi m'hi apunto!!!!! | |
|
| |
Jordi T5
Nombre de missatges : 558 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Dg Gen 16, 2011 1:38 pm | |
| | |
|
| |
merc
Nombre de missatges : 122 Age : 51 Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN Registration date : 10/11/2007
| Assumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Dl Gen 17, 2011 6:56 pm | |
| | |
|
| |
Rudy
Nombre de missatges : 59 Age : 47 Localisation : Catalunya Registration date : 12/11/2007
| Assumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Dt Gen 18, 2011 9:47 pm | |
| També m'apuntut!!! Una cosa també s'ha de venir amb el diposit ple, rodes inflades, bujia, eines, joc de cables, bombetes, roda de recanvi amb bon estat,...??????????????? Ens veiem, Salut!!! | |
|
| |
josep RK
Nombre de missatges : 824 Localisation : SALT Registration date : 10/11/2007
| Assumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Dc Gen 19, 2011 10:10 pm | |
| jo tambe vindre, amb en DOMENEC, i potser portarem alguns vesperos de SALT, que no son del club, pero que els hi agradaria venir, algun ja el coneixeu, i vol venir un company amb una moto antiga, que no es un scooter, dons vinga, com mes serem mes fressa farem | |
|
| |
giroscooter
Nombre de missatges : 674 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 05/11/2007
| Assumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Dj Gen 20, 2011 7:59 pm | |
| Bravo Josep!! Amunt els vesperos de Salt!! Podem quedar a Plaça Catalunya a les 9 h. Per esmorzar algú sap com es diu el restaurant aquell' pot ser hauriem de trucar abans per reservar no? | |
|
| |
josep RK
Nombre de missatges : 824 Localisation : SALT Registration date : 10/11/2007
| Assumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Dj Gen 20, 2011 10:06 pm | |
| de moment, no quedem enlloc, perque aquests, va al seu aire, i si els hi dic de anar al mitg de girona, em posaran pegas, pero no pateixis, que ja els controlare per trovarnos a algun lloc que sigui sobre la marxa, i ja veurem la ruta, i el lloc de l'esmorzar,
Ei, pero vosaltres, els del club quedeu a la plaça catalunya, que es el lloc habitual, i si al final aquests no vingesin, en DOMENEC i jo alla serem, com sempre
Es que aquests de SALT, son persones grans ( mes que jo i tot) i ja saps com son els "veteranos", un es en DANI FONT, el de la VESPA 150 AMB SIDECAR, es que em va dir que l'hi agradaria anar-hi a MELIANTA, i l'hi varem proposar amb en DOMENEC de anar hi tots junts, i a veura com surt.
De tota manera, son gent que els hi agrada mes anar amb sortides de motos clasiques, o sigui que del CLUB, no crec que s'en fagin, pero bueno, tambe de tan en tan va be que vinguin amb nosaltres, si ells volen | |
|
| |
merc
Nombre de missatges : 122 Age : 51 Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN Registration date : 10/11/2007
| Assumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Ds Gen 22, 2011 2:18 pm | |
| A les 9 a la plaça Catalunya? perfecte. Si anem a Melianta, m'han dit que hi ha un barputipubrestaurant anomenat Edén que hi fan unes bones "comidas". Si, ja ho sé, acudit facil, però què voleu?. Per mi, ja podeu encarregar, buti, xuia, torrades amb allioli, vi i gasosa, i un cigalonet de baileys (sisplau, me'l porteu a la terrasseta que vull fer un piti, gràcies). Si pot ser, que no ens robin com a Vallfogona, que allà si que vam pagar preu de Eden. Salut, Vespes i Independènica! | |
|
| |
P 200 Fons
Nombre de missatges : 97 Registration date : 16/11/2007
| Assumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Dc Feb 02, 2011 11:42 pm | |
| Be, donç anem-hi tots.
Jo faré un puja i baixa rapit, puja a les 9 i baixar per dinar, PIM PAM !!!PIM PAM!!! Vespes venen vespes van !!!!!!!!!!
Fins Dissabte !!
Salut i vespes ! | |
|
| |
jotacargol
Nombre de missatges : 103 Registration date : 22/04/2008
| Assumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Dj Feb 03, 2011 3:24 pm | |
| | |
|
| |
giroscooter
| Assumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer Dj Feb 03, 2011 3:48 pm | |
| Vinga va!! que al final serem colla i tot!! . A més diuen que farà bon dia .En Tinxo i en Ferran també venen. Avui a la reunió decidim on anem a esmorzar. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer | |
| |
|
| |
| XVII Fira de les 2 i 4 rodes a Melianta dissabte 5 de febrer | |
|