Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 la nena dels meus ulls

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
km0lloret

km0lloret


Nombre de missatges : 19
Registration date : 22/12/2007

la nena dels meus ulls Empty
MissatgeAssumpte: la nena dels meus ulls   la nena dels meus ulls Icon_minitimeDs Gen 19, 2008 2:10 pm

Porto un bon temps pensant quin cilindro posar-li a la vespa ( un polini o un malossi), dons ja ho he decidit, li posaré un malossi 210 amb un 28 keihin, ara el nou dubte que tinc es el tubo d´escape, vull que surti per l´esquerra pero que pugui mantenir la roda de recanvi i que vagi be (logicament), algú em pot ajudar??
Tornar a dalt Ir abajo
SHUBA

SHUBA


Nombre de missatges : 113
Age : 39
Localisation : Barcelona, Catalunya
Registration date : 12/11/2007

la nena dels meus ulls Empty
MissatgeAssumpte: Re: la nena dels meus ulls   la nena dels meus ulls Icon_minitimeDl Gen 21, 2008 2:05 pm

Hola km0lloret!, crec que un bon tubarro que s'adequa a les teves exigències, podria ser el pm tuning evolution, es un pèl caret pero sona exageradament bé, a part que persones que el porten muntat diuen que va de puta mare. el rotllo es que per canviar la roda s'ha de mig desmuntar, ja que no queda espai per res, però pel fet que no s'hagi de suprimir la roda de recanvi crec que ofereix més ventatges que inconvenients. Espero que et serveixi d'aguna cosa.

i per últim una pregunta indiscreta....no deus pas viure al carrer st bonaventura de lloret?? el cas es que els meus avis vivien al número 40, i cops que acostumo a anar a lloret amb la xicota, hem vist que el parkind de davant ( que sempre està obert) hi ha una vespa i pel mateix carrer una furgo aparcada amb una enganxina del V.C Torrelles.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.THECABRIANS.COM
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

la nena dels meus ulls Empty
MissatgeAssumpte: Re: la nena dels meus ulls   la nena dels meus ulls Icon_minitimeDl Gen 21, 2008 2:41 pm

Segons tinc entès, el preu que has de pagar per portar un tubarro que surti per l'esquerra és sacrificar la roda de recanvi, no hi ha volta de full llevat potser que portis algun tub artesanal i tot i així quedaria molt prop del terra i això suposa un risc de fer-lo mal bé. Ara bé, desconec quin tub és el que comenta en Shuba però seria collonut poder parlar amb algú que l'hagi muntat està clar que és una opció a considerar.


Shuba ACAB pig ! Ja, ja , ja quin detectiu... ho has endevinat! El company km0lloret nou i flamant membre del GSC, era també membre del V.C.Torrelles...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





la nena dels meus ulls Empty
MissatgeAssumpte: Re: la nena dels meus ulls   la nena dels meus ulls Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
la nena dels meus ulls
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Les FOTOS DE VACANCES!!!
» GSW 2009
» Nou video dels italians SMODATI
» Nou video dels Pepper Pots

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: