Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Nou video dels italians SMODATI

Ir abajo 
+2
Jordi T5
giroscooter
6 participantes
AutorMissatge
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Nou video dels italians SMODATI Empty
MissatgeAssumpte: Nou video dels italians SMODATI   Nou video dels italians SMODATI Icon_minitimeDc Set 17, 2008 11:01 am

Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Nou video dels italians SMODATI Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou video dels italians SMODATI   Nou video dels italians SMODATI Icon_minitimeDc Set 17, 2008 11:49 am

Les scooters impressionants! però la cançó lamentable, de fet com tot lo d'smodati, semblen el Hombres G, això no és revival mod, ni revival sixties, ni res, és un pastel com una casa de pagès! per no parlar del video, amb el suadíssim estil Jordi Labanda (que per mi és un gran il·lustrador) i el rotllo "física y química" dels actors / grup...


Post Script:

1. Sembla un clip de las Nueva Generaciones del PP.

2. Juguen a futbol pitjor que nosaltres, que ja és dir...

3.Ja era hora que tornéssin a sortir noies guapes i ben vestides, de veritat, no vull ser dogmàtic i menys en un assumpte d'aquests, ja sé que això són gustos i hi haurà qui cregui que estic equivocat però estic saturadíssim (aixó que el principi em cridava l'atenció) dels videos amb noies rotllo pin up: les flors a l'orella, les calaveres, les orenetes, les cireres, la bola 8, les flames, els tattos japonesos, el estampats de lleopard, els vestits vermells i negres... Vull veure modettes i chelseas (encara que aquestes també portin tattos...)!
Tornar a dalt Ir abajo
charming

charming


Nombre de missatges : 115
Registration date : 29/01/2008

Nou video dels italians SMODATI Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou video dels italians SMODATI   Nou video dels italians SMODATI Icon_minitimeDc Set 17, 2008 1:44 pm

Ostia quina merda de cançò, peró les scooters ok, molt xules i les noies.................
Keep Charm
Tornar a dalt Ir abajo
guacamole




Nombre de missatges : 60
Registration date : 07/11/2007

Nou video dels italians SMODATI Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou video dels italians SMODATI   Nou video dels italians SMODATI Icon_minitimeDc Set 17, 2008 2:11 pm

Doncs estic totalment d'acord, vaya merda video, canço,...

Per l'amor de Deu!! perquè dieu que apareixen scooter molt guapes, en tot cas voldreu dir noies molt guapes.

Ja està bé, home!!! m'he tragat 3 minuts de video esperant veure les scooter tant guapes que deieu i la veritat poca cosa he vist.
Com que tenim poca feina i a més em feu distreure amb videos com aquests.

Ja està bé!!!! Si us plau més organització .javascript:emoticonp('tongue')


Salutacions a tots/es

Fantastic Palamós.

L'Encarni pubilla de les trikes.
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

Nou video dels italians SMODATI Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou video dels italians SMODATI   Nou video dels italians SMODATI Icon_minitimeDc Set 17, 2008 3:49 pm

Suposo que deuen aprofitar els videoclips per acostar-se a aquest tipus de xaies; per que si les han de conquistar musicalment... ho porten força negre. Tot i que es la meva opinió, i que consti que soc un heavy tolerant.
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Nou video dels italians SMODATI Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou video dels italians SMODATI   Nou video dels italians SMODATI Icon_minitimeDc Set 17, 2008 11:47 pm

no surten Vespas ni Lambretas pero es millor que el susodicho



TELEMARK youtube Hard moments

Apa Siau!!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Nou video dels italians SMODATI Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou video dels italians SMODATI   Nou video dels italians SMODATI Icon_minitimeDj Set 18, 2008 10:06 pm

jajaja!!! Razz Razz Razz Molt bones totes les intervencions, m'he fet un fart de riure!!
Crec que els Smodatis han quedat a l'alçada del també famós per aquí Gino Diamantini!!


Salut companys!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Nou video dels italians SMODATI Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou video dels italians SMODATI   Nou video dels italians SMODATI Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Nou video dels italians SMODATI
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Nou video dels Pepper Pots
» Les FOTOS DE VACANCES!!!
» GSW 2009
» la nena dels meus ulls

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: