guillemsugus
Nombre de missatges : 2 Registration date : 21/07/2015
| Assumpte: Agun taller de vespes a girona o rodalies? Dt Jul 21, 2015 10:09 pm | |
| Hola , busco un taller de vespes per girona o rodalies, que em puguin vendre recanvis sense haver-los de demanar a un altre lloc i que em tardin la vida. Gràcies!!!! | |
|
iaia_vespa
Nombre de missatges : 201 Age : 61 Localisation : Salt Registration date : 12/12/2012
| Assumpte: Re: Agun taller de vespes a girona o rodalies? Dl Ago 24, 2015 11:51 am | |
| - guillemsugus escrigué:
- Hola , busco un taller de vespes per girona o rodalies, que em puguin vendre recanvis sense haver-los de demanar a un altre lloc i que em tardin la vida.
Gràcies!!!! Ves a Motos Pericot al Passeig Marqués de Camps de Salt, es bon mecànic i sobretot de clàssiques i a més et pot demanar qualsevol tipus de recanvis. | |
|
guillemsugus
Nombre de missatges : 2 Registration date : 21/07/2015
| Assumpte: Re: Agun taller de vespes a girona o rodalies? Dt Ago 25, 2015 6:24 pm | |
| | |
|
iaia_vespa
Nombre de missatges : 201 Age : 61 Localisation : Salt Registration date : 12/12/2012
| Assumpte: Re: Agun taller de vespes a girona o rodalies? Dc Set 02, 2015 11:14 pm | |
| De res, ja dirás el que, a mi ma solventat forçes coses i la veritat estic content. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Agun taller de vespes a girona o rodalies? | |
| |
|