Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Taller de pintura.

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
fernando66




Nombre de missatges : 41
Registration date : 22/02/2008

Taller de pintura. Empty
MissatgeAssumpte: Taller de pintura.   Taller de pintura. Icon_minitimeDg Mar 02, 2008 1:01 am

Quin taller de pintura me recomaneu ? , vaig estar parlant amb en Pere Llach , i en va dir un de Bescanó, que cony ara no me surt el nom, pero es que per el nom que em va dir a la guía de tel. no surt ?¿?¿?. Segons deia en Pere tots els treballs que li había vist eren correctes, el preu ni ideia.
I que li fan, em refereixo, a capa de cauxo o asfalt, capes de imprimació .....

Adeu...
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

Taller de pintura. Empty
MissatgeAssumpte: Bentrobat   Taller de pintura. Icon_minitimeDg Mar 02, 2008 10:59 am

[Hola, soc un de la colla i vell, avui es un dia dur per els joves que s´han estrenat fent ruta per que ahir varem anar a la Molina i no estan acostumats, pero et puc dir que pots preparar la máquina per que la próxima es al Museu de Bassella com a minim, en el tema de pintura jo tot ho faig en l´Amadeu de Bescanó " Can Rovira" no es barat pero queden igual o millor que fábrica.

salut!! i t´esperem a la GSW 3.

P 200 Fons
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Taller de pintura. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de pintura.   Taller de pintura. Icon_minitimeDl Mar 03, 2008 2:44 pm

Jo et recomano Can Cabeza (planxa i pintura) a Girona, has de demanar pel Sr. Bello, òptima relació qualitat preu.
Tornar a dalt Ir abajo
fernando66




Nombre de missatges : 41
Registration date : 22/02/2008

Taller de pintura. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de pintura.   Taller de pintura. Icon_minitimeDv Abr 11, 2008 9:32 pm

P 200 Fons escrigué:
[Hola, soc un de la colla i vell, avui es un dia dur per els joves que s´han estrenat fent ruta per que ahir varem anar a la Molina i no estan acostumats, pero et puc dir que pots preparar la máquina per que la próxima es al Museu de Bassella com a minim, en el tema de pintura jo tot ho faig en l´Amadeu de Bescanó " Can Rovira" no es barat pero queden igual o millor que fábrica.

salut!! i t´esperem a la GSW 3.

P 200 Fons

Quin tiu més collonut, es veu aquest home, de seguida ens vam entendre, i més veient totes les motos que te fetes i per fer, en Pere de can Llach que ens coneixem, també m'el va aconsellar, ja porta 1 mes amb la moto, pero ja m'ho va dir , i soposso que entre la semana que ve o l'altre, la tindré.

Desprès feina meva a montarla. I gracies per el teu consell.

Vsss.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Taller de pintura. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Taller de pintura.   Taller de pintura. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Taller de pintura.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» pintura...
» Agun taller de vespes a girona o rodalies?
» Taller para Lambretta
» Manual de taller LAMBRETTA LD
» Taller per a lambretta a la Costa Brava?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: