fernando66
Nombre de missatges : 41 Registration date : 22/02/2008
| Assumpte: Taller de pintura. Dg Mar 02, 2008 1:01 am | |
| Quin taller de pintura me recomaneu ? , vaig estar parlant amb en Pere Llach , i en va dir un de Bescanó, que cony ara no me surt el nom, pero es que per el nom que em va dir a la guía de tel. no surt ?¿?¿?. Segons deia en Pere tots els treballs que li había vist eren correctes, el preu ni ideia. I que li fan, em refereixo, a capa de cauxo o asfalt, capes de imprimació .....
Adeu... | |
|
P 200 Fons
Nombre de missatges : 97 Registration date : 16/11/2007
| Assumpte: Bentrobat Dg Mar 02, 2008 10:59 am | |
| [Hola, soc un de la colla i vell, avui es un dia dur per els joves que s´han estrenat fent ruta per que ahir varem anar a la Molina i no estan acostumats, pero et puc dir que pots preparar la máquina per que la próxima es al Museu de Bassella com a minim, en el tema de pintura jo tot ho faig en l´Amadeu de Bescanó " Can Rovira" no es barat pero queden igual o millor que fábrica.
salut!! i t´esperem a la GSW 3.
P 200 Fons | |
|
Jordi T5
Nombre de missatges : 558 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Re: Taller de pintura. Dl Mar 03, 2008 2:44 pm | |
| Jo et recomano Can Cabeza (planxa i pintura) a Girona, has de demanar pel Sr. Bello, òptima relació qualitat preu. | |
|
fernando66
Nombre de missatges : 41 Registration date : 22/02/2008
| Assumpte: Re: Taller de pintura. Dv Abr 11, 2008 9:32 pm | |
| - P 200 Fons escrigué:
- [Hola, soc un de la colla i vell, avui es un dia dur per els joves que s´han estrenat fent ruta per que ahir varem anar a la Molina i no estan acostumats, pero et puc dir que pots preparar la máquina per que la próxima es al Museu de Bassella com a minim, en el tema de pintura jo tot ho faig en l´Amadeu de Bescanó " Can Rovira" no es barat pero queden igual o millor que fábrica.
salut!! i t´esperem a la GSW 3.
P 200 Fons Quin tiu més collonut, es veu aquest home, de seguida ens vam entendre, i més veient totes les motos que te fetes i per fer, en Pere de can Llach que ens coneixem, també m'el va aconsellar, ja porta 1 mes amb la moto, pero ja m'ho va dir , i soposso que entre la semana que ve o l'altre, la tindré. Desprès feina meva a montarla. I gracies per el teu consell. Vsss. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Taller de pintura. | |
| |
|