Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Dimecres, Guinness a la única i a la Mirona?

Ir abajo 
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Dimecres,  Guinness a la única i a la Mirona? Empty
MissatgeAssumpte: Dimecres, Guinness a la única i a la Mirona?   Dimecres,  Guinness a la única i a la Mirona? Icon_minitimeDl Gen 28, 2008 6:07 pm

com que no hi ha Champions, suposo que hi passaré, fa tant i tant temps que no escolto punk que fins i tot em vé de gust Mad bounce , de fet en veure els u.k.subs ja en tinc prou... algú s'apunta? Una Guinnes a la única i cap a la Mirona!

Dimecres,  Guinness a la única i a la Mirona? L47e9fa0493f3d4cc287641cu5
Dimecres,  Guinness a la única i a la Mirona? Img32501rv0.th
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Dimecres,  Guinness a la única i a la Mirona? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dimecres, Guinness a la única i a la Mirona?   Dimecres,  Guinness a la única i a la Mirona? Icon_minitimeDl Gen 28, 2008 11:02 pm

Apuntats: Monkey, the president i t5.

Demà el Sr. Monkey compra les anticipades. Si s'apunta algú a darrera hora serem el dimecres 30 a partir de les 8, quarts de 9 a la cerveseria única de Salt. La veritat és que em fa força gràcia veure aquestes bandes.

Fins dimecres!


Dimecres,  Guinness a la única i a la Mirona? Totalchaoszt3
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Dimecres,  Guinness a la única i a la Mirona? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dimecres, Guinness a la única i a la Mirona?   Dimecres,  Guinness a la única i a la Mirona? Icon_minitimeDj Gen 31, 2008 2:57 pm

Quin fart de riure ahir! Tot segons el planning: un parell de guinness a la única (Francesc volem polos de la única!), entrepans de cap de senglar i cap a la Mirona. Els vibrators i Granja makabra ja havien tocat o sigui que ens vam dedicar a fer una mica el gamarús amb els u.k.subs i els total chaos. La sorpresa de la nit de la mà d'en Toni que tant si com no es volia comprar una merda de samarreta, per sort no en quedaven però el que les ven li va dir:"tranquilo que me lo apunto", no sé perquè però sospito que no s'en deu haver recordat.
Després a fer la darrera cervesa al Lola Café, disfrutant d'un concert de flamenco, 2 mestres gitanos cantant Camarón, Triana... em trec el barret! Algún espontani cantant i tocant amb el grup a un gran nivell, em va agradar força. Presència d'scooteristes palamosins al concert punk.

Foto del concert, no es veu res però vaja...

Dimecres,  Guinness a la única i a la Mirona? Dsc00021yp3
Dimecres,  Guinness a la única i a la Mirona? Dsc00021yp3.bf9fca2de6
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Dimecres,  Guinness a la única i a la Mirona? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dimecres, Guinness a la única i a la Mirona?   Dimecres,  Guinness a la única i a la Mirona? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Dimecres, Guinness a la única i a la Mirona?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Una Guinness please!!
» The Cute Lepers en concert dimecres a Girona!
» TONI 10 - Casademont 0 i La Mirona -10
» Festa a la mirona de salt
» Tokyo Ska Paradise Orchestra a la Mirona

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: