Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 BUJIA VESPA 200

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

BUJIA VESPA 200 Empty
MissatgeAssumpte: BUJIA VESPA 200   BUJIA VESPA 200 Icon_minitimeDv Mar 21, 2008 1:15 pm

Hola companys
Vull fer una consulta, perque Diumenge quan baixavam dels Angels duran tot el cami em va anar la moto fallan, pero com que feia baixada vaig anar tiran fins a arrivar a Girona . Alla es va parar i vaig tenir que canviar la bujia que estava negada, engego i va anar be fins a Salt que tornava a fallar, altra cop negada. la tarda ho vaig mirar, hi vaig veura
que el starter de la banda del carburador no acavaba de tencarse, motiu logic de la averia

Fins aqui tot bé, carburador netejat, ajustat, moto provada, ara va bé, pero vull saber quina bujia hi va, perque en tinc 3 de diferentes, i en totes les botiges que he anat (CASADEMONT INCLOS) mén donen de diferentes dien-me que le seva es la autentica i ja me están marejant.
El manual posa una CHAMIPON N 5
I jo tinc CHAMPION R N 2 C DENSO W24ES-U i N G K B9 ES
Si m'aclareu quina hi va millor, o que no tingi manies i possi qualsevol de adaptable, sense posar-hi cap cosa rara,evidenment. Em fareu un favor,gracies

Perdoneu el rotllo, pero es que vaig estar un any sense la moto per una peça que no trovaba enlloc, i ara que va bé em tocaria els collons que es tornes a averiar llargament

Basketball Basketball GRACIAS COMPANYS, A LA VOSTRA DISPOSICIÖ Basketball Basketball
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

BUJIA VESPA 200 Empty
MissatgeAssumpte: Re: BUJIA VESPA 200   BUJIA VESPA 200 Icon_minitimeDt Mar 25, 2008 2:25 am

Hoal Josep, el problema de fer servir els manuals es que son motos antigas i que la tecnologia avança molt.
Dit aixó, es molt facil que el model de bujia recomenat ja no es fabriqui, per el qual has de buscar un equivalent, jo personalment sempre he fet servir NGK adaptat als models de Vespa que tinc.


Salutacions Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
 
BUJIA VESPA 200
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» problemes amb la bujia
» Bujia recomanada primavera t-3 75:
» vespa px 125

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: