Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Bujia recomanada primavera t-3 75:

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

Bujia recomanada primavera t-3 75: Empty
MissatgeAssumpte: Bujia recomanada primavera t-3 75:   Bujia recomanada primavera t-3 75: Icon_minitimeDc Set 10, 2008 9:23 pm

Ei, com sempre l'últim dia.
Dissabte vinc a Palamós, i com ja us vaig dir en un altre missatge, no en tinc ni puta idea de mecànica. Això vol dir que us faré una pregunta que potser trobeu bàsica però...per a mi no ho és gens.
Divendres vull comprar una bujia (a mi ni se m'havia passat pel cap) per si dissabte em fes falta, fins aquí molt bé...però quina? tant se val si és NGK o qualsevol altre? ha der ser número 6, 7, 8 o 76865?
On l'anirieu a comprar?
Fins dissabte....espero que amb una bujia a la vespa i l'altra, per estrenar dins la capsa.
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Bujia recomanada primavera t-3 75: Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bujia recomanada primavera t-3 75:   Bujia recomanada primavera t-3 75: Icon_minitimeDc Set 10, 2008 9:45 pm

Jo tampoc en tinc massa idea però per aixó estan els mecànics i recanvistes jejeje!!!.Ves a can Casademont i pregunta per en Jordi (Coco pels amics) o sino a can Llach de Sarrià. Ja de pas pots comprar també uns cables per si les mosques Wink
Salut i fins dissabte!!
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Bujia recomanada primavera t-3 75: Empty
MissatgeAssumpte: Bujia recomenada primavera   Bujia recomanada primavera t-3 75: Icon_minitimeDc Set 10, 2008 10:49 pm

HOLA MERC

Mira no pateixis per aixo de la bujiá, posi una NGK 7 o 8 i ja et anira bé

Si vols anar a comprarla a un lloc de bon anar-hi ves a OLIMPIA 2, al costat dels bombers al MAS XIRGO, alla es on vaig jo perque em be de paso i es de bon aparcar si vas amb cotxe.
Tambe hi trevalla al estiu un colega del CLUB, en" CHARLI " PK 125
Ara no se si encara hi es o ja ha plegat

I tranquil a la ruta, si hi ha alguna petita pana, sobre la masxa ja ho mirarem de arreglar, sempre porto (per propia experiencia) alguna peça de recanvi (tambe bujies, per descontat) i altrs companys tambe porten eines i peças, sobretot cables.

VINGA COMPANY ENS VEIEM DISSABTE A GIRONA

lol! lol! AAAADEU lol! lol!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Bujia recomanada primavera t-3 75: Empty
MissatgeAssumpte: Re: Bujia recomanada primavera t-3 75:   Bujia recomanada primavera t-3 75: Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Bujia recomanada primavera t-3 75:
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» REPAS A LA PRIMAVERA
» BUJIA VESPA 200
» problemes amb la bujia
» Motor Vespa

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: