Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!

Ir abajo 
+6
giroscooter
deskarat
jordi callejo acero
siso
Xevi_972
Jordi T5
10 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDl Jul 14, 2008 9:33 am

Al final 8 scooteristes del GSC presents a Sant Pol : Toni, Rudy, Jordi t5, Eloi, Eva, Josep RK, Xevi 972 i Jordi Callejo.

Sortim de Girona cap a Malgrat on ens espera en Jordi amb la seva Lambretta, pel camí l'Eloi trenca el cable del gas però el canvia en 10 minuts. A Sant Pol com cada any: Molt bon ambient i molt bona gent, a més aquest any una bona paella a la fresca.
Cap al final de les proves d'habilitat decidim marxar ja que el cel es mostrava molt amenaçador, arribem cadascú per la seva banda i jo personalment força xop!

Salut i Felicitats al CSSJ!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDl Jul 14, 2008 9:52 am

VIDEO DE ST.POL'08:

Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDl Jul 14, 2008 12:11 pm

Felicitats al Club Sant Jordi, per una molt bona paella, sincerament, feia força que no en menjava una aixi per tantes persones que estigués tant bé. Després de fer benzina, vai començar a tirar entre els cotxes xq pensava que estaveu força endavant, i poc després em vareu passar uns quants, en quan vam arribar a les pujades, ja us vai perdre la pista a tots (definitivament la "problematic" no va gaire fina) i vai tenir força sort, xq tp em vai mullar tant al final.

PD: Lo dels grups que vam parlar, un tenen de caché 100 euros mes la priva i el jalar, i uns atres de versions la voluntat, aixi quej a sabeu, si va just el pressupost aki teniu una alternativa.
Tornar a dalt Ir abajo
siso

siso


Nombre de missatges : 5
Registration date : 26/11/2007

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: VAYA VAYA la Primavera   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDl Jul 14, 2008 12:38 pm

Hola Nois,

Volia venir a sant pol però finalment no vaig poder. La primavera m'està donant molts problemes i dubto, no que hagués arribat a sant pol... sinò que potser m'hagués cadat bastant abans.
Agrairía algú l'hi pogués fer una repassada doncs la sensació és que l'hi falta betzina però no és així. Es va com ofegant.
Rudy, tu que vius aprop de casa meva, te la podria portar i l'hi dones una ullada ??

Salutacions i força GAS
Tornar a dalt Ir abajo
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDl Jul 14, 2008 7:26 pm

Ja he debutat!!!.
El millor ? ,estar sentat a taula amb una bona brisa de mar,bona música de fons i ,sobretot,amb uns bons companys de bona conversa i afinitat d'ideies : em sento un privilegiat.Salut!!!.
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDl Jul 14, 2008 7:43 pm

quina enveja!!!!! Espero que us anés molt i molt bé. A veure si a la propera podem venir amb en Pol.

Salut i fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDl Jul 14, 2008 9:50 pm

Com sempre un plaer tornar a Sant Pol per retrobar nous i vells amics i un cop més felicitar al Sant Jordi per fer del seu rally tot un referent.

Us deixo les fotos dels nous "fitxatges" del GSC .
Sous uns craks!!! cheers :

Jordi Callejo
Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! P7120010

Josep RK
Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! P7120011

Xevi 972
Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! P7120012



Totes les fotos a:
http://picasaweb.google.com/gironascooterclub/SANTPOL08

salutti
Tornar a dalt Ir abajo
cazorla_CSsantjordi

cazorla_CSsantjordi


Nombre de missatges : 54
Registration date : 01/12/2007

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDt Jul 15, 2008 12:00 am

Bueno pues ya a terminado la 9ª Scooter-Run de Sant Pol de Mar.......... Y desde el Club Scooterista Sant Jordi os queremos dar la gracias a todos los que vinisteis asta este pueblo playero Llamado Sant Pol de Mar... Lastima que nos a caido una lluvia que te cagas y se tubo que anular la fiesta de la tarde y de la noche, aunque improbisemos una en el bar del camping, que terminemos pinchando un pokito de soul. y las puretillas del camping bailando con nosotros y nosotros bailando un poco de musica casposa con la gente del camping, imajinaros el plan......... jajajajajajajajajajaja.


Ahora estoy rebentado, pero encuanto me recupere os pondre algunas fotillos y algun video muy bueno, sobre todo un video de la prueba de habilidad, en el que participa nuestro amigo Rodri de los DKV y que por ganar la final tiro su vespa al suelo............. (Eres un Crack)

Los premios fueron si no recuerdo mal:

El mas lejano: Juan (Pinasco) que llego rodando desde Madrid

Scooterista mas habil: Rodri de los DKV

Moto mas clasica: no recuerdo su nombre era una vespa 150 del año 1960 (creo) de Manresa

premio drink and to drive: Juan de Guadalajar (Todo un crack, no se cuantos litros de cerveza le caben a ese hombre en el cuerpo....)

premio playa y paella al sol: Mari y Britus de Zaragoza

Club mas numeroso: Team Vespa Barcelona
Tornar a dalt Ir abajo
cazorla_CSsantjordi

cazorla_CSsantjordi


Nombre de missatges : 54
Registration date : 01/12/2007

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDt Jul 15, 2008 12:01 am

Aqui os dejo el video de la final de las pruebas de habilidad. El señor Rodri (DKV) contra el señor Ferran (TVB). En el video no se puede apreciar, porque me pilla muy cerca del Rodri, pero al llegar con su moto al final del recorrido la tira al suelo, porque se pasa de largo y asi ganar la carrera...........................

http://es.youtube.com/watch?v=YsFBduWIUUE
Tornar a dalt Ir abajo
cazorla_CSsantjordi

cazorla_CSsantjordi


Nombre de missatges : 54
Registration date : 01/12/2007

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDt Jul 15, 2008 12:01 am

video del concierto del viernes:

http://es.youtube.com/watch?v=p6eHE5vcoHI
Tornar a dalt Ir abajo
SHUBA

SHUBA


Nombre de missatges : 113
Age : 39
Localisation : Barcelona, Catalunya
Registration date : 12/11/2007

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDt Jul 15, 2008 12:18 am

Moltes gràcies a vosaltres també, malgrat la puta pluja que ens va amargar la festa a la nit, podem dir que la part del rally que havia quedat a les nostres mans, jo personalment ho considero un éxit (impossible sense l'esforç de tots, sobretot del nostre il.lustre president Johnny i de l'Anna), realment haviem fet previsions més optimistes respecte al nombre d'inscrits, potser pel canvi de dates, perque hi han molts rallys, per la crisi econòmica, la mala previsió del temps , els assassinats de Lloret o vés a saber que, va venir menys gent del que esperàvem, ja que el ralli estava en creixement (com tots) en les últimes edicions. Deixant de banda aquest "detall", jo personalment crec que l'objectiu ultim de totes aquestes trobades és, potser només per mi, poder compartir un dia amb amics, menys amics i coneguts d'arreu, fent el panoli amb la moto i gaudint d'un bon dinar i de mam a dojo.
Us anticipo que la palmada econòmica s'intentarà pal.liar amb una festa imminent a Barcelona la qual esteu convidats a venir pagant sunny tot i que no té ni data ni lloc).
Apa, menys romanços, retreure-us com sempre que marxessiu tant d'hora i que tret de la lambretta de'n callejo, les vostres motos son molt lletges.
Gràcies un altre cop
pig fuck off vesperos pig
Twisted Evil Maxim respecte al GSC, catalonia's finest Twisted Evil

Us estima,
Shuba

p.d: aquest missatge és a títol personalíssim, I NO ESTÀ APROVAT PER CAP JUNTA. tongue tongue tongue
Tornar a dalt Ir abajo
http://WWW.THECABRIANS.COM
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDt Jul 15, 2008 4:08 pm

Contestar al sr shuba, que soc plenament conscient de que la meva pk 125 plurimatic es possiblement de les vespes més lletges i cutres de la concentració (sigui la que sigui) pero he de dir en favor seu, que a cap concentració he vist una igual, per lo qual crec q la pobre (encara que no tiri gaire) es mereix algun premi a la seva singularitat... Que consti que aquest cop no s'ha parat xDDD, que ja es molt.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: SANT POL 2008 FELICITATS CSSJ   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDt Jul 15, 2008 11:23 pm

HOLA PENYA

JO TAMBE VULL DIR LA MEVA

Dons d´acord amb vosaltres, va esser una bona trovada, bona anada (la averia de l´ELOI per sort no va ser greu)bona arribada, bones motos,bon recorregut,bona paella, bona sobretaula,bona ombra, a si i BONES BIRRES OSTI TU QUE BE ENTRAVAN
Ei !!! JORDI de MALGRAT suposso que vas arrivar bé,perque no et vaig veure aturat enlloc, ja saps que una LAMB no et deixara mai tirat,( ja me esplicaras )
A en TONI, JORDI i RUDY els vaig perdre de vista a la gasolinera, pero vaig pensar (ja deuen saber el cami !!! je je je !!! deixels)
A l´ELOI I EVA els vaig anar seguint pero em costava atrapar-
los (que collons hi porta a aquella moto que tiri tant? )
A en XAVI el vaig veura un moment quan adelantabem els autocars (sempre per la esquerra eh!!! que no fem adelantaments per la dreta i si algu ho va veura anava EQUIVOCAT) i ja no se si el tenia al devan o al darrera
Pero en fi , veig, o millor dit llegeixo que vareu arribar tots be i una mica xops, es que habiem de haber begut mes birres i aixi es hauria compensat el mollader de dins i de fora el cos ES QUE JA ENS VAL AMB LO BONES QUE ESTAN LES BIRRES

A si, una cosa curiosa, dons quan estaba pagant a la gasolinera va entrar un " sujeto " i anava dient "me cago en la vespa i la madre que la pario"
Suposso que el devia haber pessigat una ""AVISPA"" perque altra cosa no l´entenc. No vaig dir-l´hi res perque no valia la pena, de veritat

Res mes nois, felicitar al CLUB SANT JORDI, per tot el que van fer, i l ´any que be a tornar-hi

SALUTACIONS A TOTA LA PENYA DEL G S C
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDc Jul 16, 2008 7:21 am

Per l'esquerra sempre xDDD, i si algu diu que ho vam fer per la dreta.. debia ser el reflexe o algu ja ja ja. Ara en serio, per la dreta cuidado, que amb tant de cruce, benzinera i tal, no m'en fio un pel de lo que pugui sortir per allà. Costa de creure, pero trobu mes segur adelantar pe l'esquerra encara que vinguin de cares que per la dreta amb tots els creuaments. Els que us va perdre de vista vai ser jo, en quan vam arribar a les pujades... a pedalar je je.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDc Jul 16, 2008 11:02 am

La persona que deia que es cagava en la vespa era un sub-homínid amb un cotxe tunejat.
Ja vaig veure com s'anava inflant perquè com que tots vam posar benzina es va tenir que esperar una bona estona i com que la paciència no és la virtut d'aquesta gent donçs va entrar una mica botit.

Celebro que es cagui en la vespa i si pot ser amb la lambretta, el dia que vegi gent com ell en aquests scooters em vindrà un atac.

Només a tall de comentari a mi també em molesta que vagi amb una merda cotxe de tunejat, mal vestit, que la seva nòvia sembli una puta, que porti reggaeton o la vuitena gala d'OT a tota òstia i no li dic res... es qüestió d'educació...
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Ja Ja Ja...   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDc Jul 16, 2008 7:21 pm

Ja, Ja, Ja, despres soc jo el que insulta i al que se l'hi retalla la llibertat d'expresio al foro...

Bueno (sense ser-hi pero rememorant altres situacions amb "pajarracos" del mateix estil) mal vestit segur que anava (quan l'estil no es present el resultat sol ser una basura i ben gran), merda de cotxe tunejat casi segur (per aqui no es veuen cotxes tunejats de debo ni a les trovades que fan i normalment lo que es trova es una malentesa copia dolenta/barata de lo que hauria de ser un cotxe ben tunejat), la musica amb la 8 d'OT tambe casi segur (o merda similar, ofensiva per les orelles i l'esperit) pero lo que es segur es que la seva novia no semblaria una puta... seria puta! i l'avantatge d'aixo es que hom se la pot follar bucal, vaginal i analment nomes treient la pasta de la cartera... ergo, el vostre amic era un sub hominid (perdo monkey per la part que et toca) pero de ben segur que ademes era cornut! tot i que aquesta ultima caracteristica abans de tenirla per part de la novia probablement li venia per part del pare, ja ho diu la dita "de tal palo, tal astilla"

Telemark fury moments (Hard)MODS!!

PS: Menos mal que el pollastre no em va trovar a mi pagant a la bencinera per que quan surt de pagar me possat dos miralls mes a la Vespa i ja la tenim.
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: SANT POL 2008 FELICITATS CESJ   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDj Jul 17, 2008 1:59 am

HOLA JORDI

Veig que tambe us vareu trobar amb el " especiment " de marras
Vale ara ho entenc,si no podia posar PETROLI al seu flamant tuning per culpa de unes insignificants VESPAS, es normal que es enfades, home.
COLLONS si ho ternia facil,potser a la botiga de la betzinera hi habia RAID
Dons mira una mica de ruixada i ja esta no?
Ai no !!!! que pot esser que se li taques la pintura del cotxe i de la xati de dins. Osti pobre quin problema més greu no?
Mira JORDI, m-ho agafo amb conya perque el dia va esser de nassos i ningu te collons de espetllar-lo OK?

EI TELEMARK QUE TAL?
Veig que has fet el teu comentari amb molta sutilesa, ja ja ja
Encara l´has deixat massa bé no? Osti tu,si arribes a ser alla com a minim l´hi fas empesar la mangera, el surtidor, i el diposit de la betzina
i de canto, jo jo jo.

Vinga noi a veura si ens veiem en alguna altra sortida, que ets car de veura coi

SALUTACIONS A TOTS,SOCIS SIMPATISANTS I PUBLIC EN GENERAL

Al del tuning no eh??
Tornar a dalt Ir abajo
Xevi_972

Xevi_972


Nombre de missatges : 170
Age : 43
Registration date : 28/05/2008

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDj Jul 17, 2008 7:40 am

Jo no ho vai sentir, pero si vai akella mena d'abortament mecànic. El que vulgarment s'anomena patatuning. Amb akesta gent a vegads s'em cau un gapu o un moc o quelcom a la carrosseria, potser es l'alergia o algu, i segurament després de marxar les vespes debia de buscar el surtidor de super normal, i després miraria els super èxits musicals a l'expositor que hi havia només entrar.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDj Jul 17, 2008 10:50 am

Ja, ja, ja! Tothom va pensar el mateix però tots callàveu com uns putes.
Jo ja fa temps que prefereixo riure d'aquesta gent que dir-los alguna cosa més que res perquè no ténen sentit de l'humor i això porta al segon motiu, que probablement al no encaixar bé un acudit decideixin inflar-te la cara... es més fins i tot alguna vegada que estic aburrit fent la mescla a una benzinera i apareix algun element d'aquests li dic que quin cotxe més guapo o quants wats porta de potència i quasi sempre s'inflen d'alegria i t'ensenyen el cotxe, et diuen el que s'han gastat, fins i tot es despedeixen dient sempre dues coses, 1. tu moto es muy vieja 2. hasta luego colega, de fet la majoria són bona gent encara que una mica curts de gambals. Comentari a part el mereixen les nòvies, generalment estan força bones però la vestimenta que duen, les boletes que duen penjades al mòbil, el posat que fan i la manera que parlen anulen totalment qualssevol tipus de pensament impur, es més normalment mentre el manso és a dins pagant sempre aprofiten per demanar a crits desde la "ventanilla" del cotxe que els hi comprin pipes o "ositos"... en fi, el món no seria el mateix sense ells...
Tornar a dalt Ir abajo
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDj Jul 17, 2008 12:10 pm

Aquesta gent son uns indesitjables i uns subnormals incults.A Malgrat passan a tota ostia pels carrers del poble i amb la puta música a tope .
Al bar on vaig a fer la cervessa hi havia un plenan-se la boca tot explicant que el dia avans va passar pel carrer del Carme a 140 km/h.En aquell moment em va vindre el cap el meu nanu i allá , davant de tothom li vaig dir : " si tinguessis la puta desgrácia de tocar el meu fill ,la meva vida es centraria en putejarte la teva fins que tu mateix decidissis suicidarte ".
La majoria d'aquesta gent son uns inconcients que només viuen per lluir les merdes de cotxes que porten sense cap clase ni elegáncia i fer sonar els regetones,ballenatos,ot's i escombraries similars ,ben fort perque la gent digui "...peazo loro colega".PUAAJJJJ.
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Ara...   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitimeDj Jul 17, 2008 10:54 pm

Ara... aqui tenim al nou Rude Corner Boy, si senyor el Jordi Callejo, un tiu com cal que no s'espanta de dir lo que pensa i de ficar-se en problemes si fa falta.

Ara em fot repetir una frase d'en Txarming de Mairena, pero es aixi...

Keep Rude Jordi, Keep authentic rude boy.


Telemark Rude with tunning pilots moments (Hard) MODS!!

PS: Salutacions Josep a veure si ens veiem tiu que ultimament no coincidim... Vindras a les Planes??
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!   Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» SANT JORDI 2008
» Fotos de Sant pol de mar 2008
» El millor festival de l'estiu: SANT FELIU FEST 2008!
» felicitats...
» Felicitats!!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: