Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 felicitats...

Ir abajo 
AutorMissatge
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

felicitats... Empty
MissatgeAssumpte: felicitats...   felicitats... Icon_minitimeDg Oct 05, 2008 11:13 pm

Felicitats a tots, des del 7 novembre de passat 2007 fins avui aquest foro ha rebut l'inestimable colaboracio de tots aquells que han fet posible que dies enrrere el foro contes amb 1000 posts (avui 1024 posts) i amb 187 temes engegats...

Altres seccions del foro com per exemple el Rude Corner l'hi segueixen al redere amb la no menys despreciable xifra de 600 missatges escrits de 147 temes oberts i per ultim hi han les seccions de Tecnica i Mecanica, Compra i Venda i Nomes Fotos (recenment estrenada) amb 190 posts/96 temes, 75 posts/42 temes i 18/7 respectivament.
Sabeu, que com vosaltres, soc un gran seguidor del foro i no hi ha dia que m'ho pugui permetre que no l'hi faci un cop d'ull i de tant en tant , alguna col.laboracio... tortuosa i ferragosa per alguns pero...

...per aixo i donat que soc donat a les cel.lebracions facilones, torno a felicitar a tothom donat que aquesta xifra simbolica dels 1000 posts, la vui interpretar com un signe de salut del foro i per ende del club...

Aixi dons... (amb una ma a la copa i l'altre al peta per cel.lebrar-ho en 3D) SALUT!!!... I seguiu escribint!

TELEMARK jo m'ho passo pipa MOMENTS
Tornar a dalt Ir abajo
 
felicitats...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Felicitats!!!
» MYSPACE GIRONA SCOOTER CLUB
» FELICITATS GIRONA F.C.!
» Sant Pol 2008, felicitats al CSSJ!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: