Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 En temps de Crisis Manetes

Ir abajo 
+4
guacamole
Jordi T5
deskarat
P 200 Fons
8 participantes
AutorMissatge
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

En temps de Crisis Manetes Empty
MissatgeAssumpte: En temps de Crisis Manetes   En temps de Crisis Manetes Icon_minitimeDt Nov 04, 2008 12:19 am

Hola nois, com tots o quasi tots sabeu, faig alguna que altre reparació a la gent del club. Be, donç m´agraderi agafar un localet per poder fer el mateix a tots els que vulgueu i fins i tot restauracions, ja sabeu com queden les meves vespes, i qui vulgui fer-so ell, dons un tan per tenir la máquina i assessoramet.

El tema es que estic buscan el local, ja he trobat un a sarria pero una mica car, si en sabeu d´algun amb 80 / 100m2 aviseu-me.

Crec que tots en podem sortir guanyan Ha !!! i jo mes perque a les hores pasaré factura.

Necessitaré un pinxe, qui s´apunta ???

Salut i vespes !!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

En temps de Crisis Manetes Empty
MissatgeAssumpte: Re: En temps de Crisis Manetes   En temps de Crisis Manetes Icon_minitimeDt Nov 04, 2008 12:30 am

Ostres Fons, si veig alguna cosa ja et diré.
Quan estiguis instal·lat ja pots guardar un espai per la "peque" i acabarem allò que parlàvem l'altre dia.
Va genial.

Com tots ja sabeu, en Fons és un autèntic crack!!!!

Fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

En temps de Crisis Manetes Empty
MissatgeAssumpte: Re: En temps de Crisis Manetes   En temps de Crisis Manetes Icon_minitimeDt Nov 04, 2008 1:43 pm

Bona idea Fons, de fet és l'etern tema pendent del club, jo estaria disposat a pagar una quota mensual econòmica per poder tenir-hi les coses i arreglar i pintar la vespa, sobretot ara que en Llach s'ha retirat i no em refio massa d'altres mecànics.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
guacamole




Nombre de missatges : 60
Registration date : 07/11/2007

En temps de Crisis Manetes Empty
MissatgeAssumpte: Re: En temps de Crisis Manetes   En temps de Crisis Manetes Icon_minitimeDt Nov 04, 2008 4:48 pm

Bona idea, i això que proposa en T5: quota mensual pel manteniment i reparació, està molt bé pensant.
I qui millor algú de confiança com tu. M'hi apunto tambè a comptar amb el FonsService

Xavier (Guacamole)
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

En temps de Crisis Manetes Empty
MissatgeAssumpte: Re: En temps de Crisis Manetes   En temps de Crisis Manetes Icon_minitimeDt Nov 04, 2008 8:38 pm

FONSERVICE!!!
Compte amb mí pel que calgui cheers
Tornar a dalt Ir abajo
P 200 Fons

P 200 Fons


Nombre de missatges : 97
Registration date : 16/11/2007

En temps de Crisis Manetes Empty
MissatgeAssumpte: Re: En temps de Crisis Manetes   En temps de Crisis Manetes Icon_minitimeDt Nov 04, 2008 9:04 pm

Del tema LOCAL crec que el millor es parlar DIJOUS a l´Asamblea i No cal dir quee podria ser la SEU i Taller , el meu SOPORT i Assessorament es Clar i qui vulgui podria possar a les meves mans la seva Máquima.

EN PARLEM DIJOUS AMB TOTS ELS QUE VULGUIN PARTICIPAR-HI i RASCAR-SE LA BUTXACA, PENSEU QUE ESTEM PARLAN DE UN LOCAL DE 100 M2 A SARRIA. I QUE POT ESTA ENTRE 400 I 500 EU EL MES,

COM MES SEREM MENYS PAGAREM. ES DEMANA SERIETAT I COMPROMIS.

SALUT I VESPES.

ENS VEIEM DIJOUS
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

En temps de Crisis Manetes Empty
MissatgeAssumpte: en temps de crisi manetes   En temps de Crisis Manetes Icon_minitimeDc Nov 05, 2008 2:20 am

HOLA PENYA

Estaria be el tema del local, si pot ser rentable economicament clar,
perque aixi hi hauria un lloc on poder posar a punt les motos i fer les reunions
Tambe em ofereixo per si haig de fer de PINXE amb el tema de mecanica, alguna cosa solucionarem, o ho acabaren de .......

DIJOUS A LA REUNIO EN PARLEM

A veura vull fer una peticio al que sigui, necesito un estractor del plat magnetic de una VESPA 150, tinc el motor tret i necesito desmontar els platinos i tal. Si algu en sap algun en faria un favor si m´el l deixes
Nomes vull treura el plat i torno desiguida el estractor

Tambe voldria que algu m´espliques com es treu el pedal de freno de la mateixa VESPA 150 que no hi ha maneras, en el eix del pedal porta com un pasador, no se si es treu picant amb un punxo o va roscat o que
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

En temps de Crisis Manetes Empty
MissatgeAssumpte: palanca fre 150s   En temps de Crisis Manetes Icon_minitimeDg Nov 09, 2008 7:02 pm

Hola Josep RK, a mi em va passar exactament el mateix.Et deixo l´enllaç del vespa club sevilla que n´havia parlat i m´havien ajudat:
http://www.vespaclubsevilla.com/forum/viewtopic.php?t=20889&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

En temps de Crisis Manetes Empty
MissatgeAssumpte: temps de crisis   En temps de Crisis Manetes Icon_minitimeDt Nov 11, 2008 11:12 pm

jotacargol, merci per la informacio

Entre lo que has enviat, i les informacions dels companys de l´altra dia a la reunio, ja tinc clar com he de treura el pedal.

JA ESTABA A PUNT DE AGAFAR LA RADIAL I ANAR PER TOTES, CAP I ARREU

MERCI I SALUTACIONS
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

En temps de Crisis Manetes Empty
MissatgeAssumpte: Re: En temps de Crisis Manetes   En temps de Crisis Manetes Icon_minitimeDc Abr 08, 2009 5:01 pm

Hola Alfons, si us plau, passa'm el teu mail o mòbil. M'interessa contactar amb tu pel tema "taller vespa". Ja em vam parlar el dissabte al GSW, he rebut els recanvis que vaig comprar i m'interesseria que me'ls montessis.
Ja em diràs quan et va bé.
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

En temps de Crisis Manetes Empty
MissatgeAssumpte: Re: En temps de Crisis Manetes   En temps de Crisis Manetes Icon_minitimeDc Abr 08, 2009 5:02 pm

Torno a ser jo, si algú té el mail o el telf d'en P 200 Fons, que me'l doni per si de cas ell no mira gaire el foro
gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

En temps de Crisis Manetes Empty
MissatgeAssumpte: Re: En temps de Crisis Manetes   En temps de Crisis Manetes Icon_minitimeDj Abr 09, 2009 10:31 am

Merc, tens un missatge privat
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





En temps de Crisis Manetes Empty
MissatgeAssumpte: Re: En temps de Crisis Manetes   En temps de Crisis Manetes Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
En temps de Crisis Manetes
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» me comprat un vespa S 50 2 TEMPS
» GIRONA SCOOTER RALLY 2011. PROGRAMA I CARTELL
» Es busca scooterista.
» VENTA OLI 2 TEMPS MOTUL 800

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: