Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Ens presentem jo i la meva vespa

Ir abajo 
+3
giroscooter
Francesc
Jorx
7 participantes
AutorMissatge
Jorx

Jorx


Nombre de missatges : 25
Age : 38
Localisation : Blanes
Registration date : 18/01/2009

Ens presentem jo i la meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Ens presentem jo i la meva vespa   Ens presentem jo i la meva vespa Icon_minitimeDg Gen 18, 2009 2:23 pm

Doncs res que em dic Jordi, soc de Blanes i ja fa un temps que conec el vostre club. Actualment estic restauran una Vespa GT pero ultimament em trobu amb alguns problemes ja que la pobre la vaig adquirir bastan desfeta, osigui que us fare més d'una pregunta al foro de mecanica Razz Espero acabarla aviat i d'aqui poc poder unirme al vostre club.

Salut i V's!!

Ens presentem jo i la meva vespa 34y1npg
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/vespa160
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Ens presentem jo i la meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa   Ens presentem jo i la meva vespa Icon_minitimeDg Gen 18, 2009 8:56 pm

Benvingut Jorx, pots preguntar el que volguis que entre tots intentarem ajudarte.


Vvvvvvvvvvvvvvvsssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Ens presentem jo i la meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa   Ens presentem jo i la meva vespa Icon_minitimeDl Gen 19, 2009 10:43 am

Benvingut Jorx!!
Bon material per començar...
Tornar a dalt Ir abajo
marmotte2000

marmotte2000


Nombre de missatges : 88
Age : 65
Localisation : Girona
Registration date : 04/04/2008

Ens presentem jo i la meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa   Ens presentem jo i la meva vespa Icon_minitimeDl Gen 19, 2009 11:50 am

benvingut. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Ens presentem jo i la meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa   Ens presentem jo i la meva vespa Icon_minitimeDl Gen 19, 2009 3:34 pm

Buff! quina feinada...
Benvingut!
Tornar a dalt Ir abajo
inspecteurclouseau

inspecteurclouseau


Nombre de missatges : 13
Age : 51
Localisation : roses
Registration date : 17/02/2008

Ens presentem jo i la meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa   Ens presentem jo i la meva vespa Icon_minitimeDc Gen 21, 2009 12:22 am

hola jorx,
anim amb la vespa que es un model molt bonic.
i si no et poso una foto que ens vam fer la family aquest cap de setmana.
Ens presentem jo i la meva vespa 10proyq

una salutacio a tots!!
Tornar a dalt Ir abajo
merc

merc


Nombre de missatges : 122
Age : 50
Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN
Registration date : 10/11/2007

Ens presentem jo i la meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa   Ens presentem jo i la meva vespa Icon_minitimeDc Gen 21, 2009 1:52 am

Ei Jorx, benvingut, jo no t'hi poso cap foto perquè no sé com collons fer-ho. De fet, ja ho pots veure, crec que sóc l'únic que no hi tinc foto ni a l'avatar.
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Ens presentem jo i la meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa   Ens presentem jo i la meva vespa Icon_minitimeDc Gen 21, 2009 10:06 am

Realment fa goig de veure
Molt maca la foto!!! sunny
Tornar a dalt Ir abajo
Jorx

Jorx


Nombre de missatges : 25
Age : 38
Localisation : Blanes
Registration date : 18/01/2009

Ens presentem jo i la meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa   Ens presentem jo i la meva vespa Icon_minitimeDj Gen 22, 2009 12:40 am

Merci a tots per la benvinguda!!

Inspecteurcloseau, una moto preciosa (igual que la family Very Happy ) pero jo tinc pensat restaurarla donantli un aire una mica mes modern, no esque li pensi fer un tunning exagerat, pero si un estilisme una mica mes acord als temps que corren.

Saluts y V'sss

He dit
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.fotolog.com/vespa160
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Ens presentem jo i la meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa   Ens presentem jo i la meva vespa Icon_minitimeDj Gen 22, 2009 1:16 am

Molt interessant el teu proposit Jorx d'arriscar i vulger donar un toc més modern a una clàssica. Es l'etern dilema que es presenta alhora de fer una restauració: Fidelitat a l'original o bé donar-li el teu toc personal. Per mí les dues opcions son igual de vàlides però haig de reconeixer que pot-ser en decanto per donar-li un toc personal (bàsicament en el tema color i si pot-ser una mica més de poténcia millor!!).
Com anecdota et puc dir que durant l'Eurovespa de Torino vam veure infinitat de vespes restaurades i recordo especialment un vespa club italià on tots els seus membres anaven amb restauracions originals d'un model de la primera epoca... evidentment totes eren identiques i posades en fila no es dintingien l'una de l'altre... aquesta era la gràcia (o no). Personalment jo en decanto per qué cada moto sigui única i a gust del seu propietari.
Sort amb la restauració cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Ens presentem jo i la meva vespa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa   Ens presentem jo i la meva vespa Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ens presentem jo i la meva vespa
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» unou al foro
» ALGU EN POT ASSESSORAR!!!!! MEVA VESPA 150 S NO TE CHISPA!!!
» hola, us presento la meva "nova" vespa
» TOP TEN menstrual

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: