| Ens presentem jo i la meva vespa | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Jorx
Nombre de missatges : 25 Age : 39 Localisation : Blanes Registration date : 18/01/2009
| Assumpte: Ens presentem jo i la meva vespa Dg Gen 18, 2009 2:23 pm | |
| Doncs res que em dic Jordi, soc de Blanes i ja fa un temps que conec el vostre club. Actualment estic restauran una Vespa GT pero ultimament em trobu amb alguns problemes ja que la pobre la vaig adquirir bastan desfeta, osigui que us fare més d'una pregunta al foro de mecanica Espero acabarla aviat i d'aqui poc poder unirme al vostre club. Salut i V's!! | |
|
| |
Francesc
Nombre de missatges : 279 Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa Dg Gen 18, 2009 8:56 pm | |
| Benvingut Jorx, pots preguntar el que volguis que entre tots intentarem ajudarte.
Vvvvvvvvvvvvvvvsssssssssssssssssssssssssssssssssssss | |
|
| |
giroscooter
Nombre de missatges : 674 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 05/11/2007
| Assumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa Dl Gen 19, 2009 10:43 am | |
| Benvingut Jorx!! Bon material per començar... | |
|
| |
marmotte2000
Nombre de missatges : 88 Age : 65 Localisation : Girona Registration date : 04/04/2008
| Assumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa Dl Gen 19, 2009 11:50 am | |
| benvingut. | |
|
| |
Jordi T5
Nombre de missatges : 558 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 07/11/2007
| Assumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa Dl Gen 19, 2009 3:34 pm | |
| Buff! quina feinada... Benvingut! | |
|
| |
inspecteurclouseau
Nombre de missatges : 13 Age : 52 Localisation : roses Registration date : 17/02/2008
| Assumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa Dc Gen 21, 2009 12:22 am | |
| hola jorx, anim amb la vespa que es un model molt bonic. i si no et poso una foto que ens vam fer la family aquest cap de setmana. una salutacio a tots!! | |
|
| |
merc
Nombre de missatges : 122 Age : 51 Localisation : CATALONIA IS NOT SPAIN Registration date : 10/11/2007
| Assumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa Dc Gen 21, 2009 1:52 am | |
| Ei Jorx, benvingut, jo no t'hi poso cap foto perquè no sé com collons fer-ho. De fet, ja ho pots veure, crec que sóc l'únic que no hi tinc foto ni a l'avatar. | |
|
| |
giroscooter
Nombre de missatges : 674 Localisation : Girona (Catalunya) Registration date : 05/11/2007
| Assumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa Dc Gen 21, 2009 10:06 am | |
| Realment fa goig de veure Molt maca la foto!!! | |
|
| |
Jorx
Nombre de missatges : 25 Age : 39 Localisation : Blanes Registration date : 18/01/2009
| Assumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa Dj Gen 22, 2009 12:40 am | |
| Merci a tots per la benvinguda!! Inspecteurcloseau, una moto preciosa (igual que la family ) pero jo tinc pensat restaurarla donantli un aire una mica mes modern, no esque li pensi fer un tunning exagerat, pero si un estilisme una mica mes acord als temps que corren. Saluts y V'sss He dit | |
|
| |
giroscooter
| Assumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa Dj Gen 22, 2009 1:16 am | |
| Molt interessant el teu proposit Jorx d'arriscar i vulger donar un toc més modern a una clàssica. Es l'etern dilema que es presenta alhora de fer una restauració: Fidelitat a l'original o bé donar-li el teu toc personal. Per mí les dues opcions son igual de vàlides però haig de reconeixer que pot-ser en decanto per donar-li un toc personal (bàsicament en el tema color i si pot-ser una mica més de poténcia millor!!). Com anecdota et puc dir que durant l'Eurovespa de Torino vam veure infinitat de vespes restaurades i recordo especialment un vespa club italià on tots els seus membres anaven amb restauracions originals d'un model de la primera epoca... evidentment totes eren identiques i posades en fila no es dintingien l'una de l'altre... aquesta era la gràcia (o no). Personalment jo en decanto per qué cada moto sigui única i a gust del seu propietari. Sort amb la restauració | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Ens presentem jo i la meva vespa | |
| |
|
| |
| Ens presentem jo i la meva vespa | |
|