Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Restauració Lambretta LI 150

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Diego LI150

Diego LI150


Nombre de missatges : 11
Registration date : 02/05/2008

Restauració Lambretta LI 150 Empty
MissatgeAssumpte: Restauració Lambretta LI 150   Restauració Lambretta LI 150 Icon_minitimeDg Maig 25, 2008 12:52 pm

Bones gent!
Us vull presentar la meva joia, ara mateix és xatarra pero espero veure-la en marxa algun dia.
La moto la restauro integrament jo (treballo de mecanic i pintor de cotxes), aqui teniu unes quantes fotos:
Restauració Lambretta LI 150 Origin10

Restauració Lambretta LI 150 Delant10

Restauració Lambretta LI 150 Matric10

Restauració Lambretta LI 150 Despie10
Aqui ja la tinc tota desmuntada, sorrejada i amb la imprimació.

Restauració Lambretta LI 150 Masill10
El xasis gairebe a punt per pintar, encara falten alguns pasos abans de tirar pintura

Restauració Lambretta LI 150 Escudo12
Escut davanter en fase de reparació.

Uff! potser mases fotos. Pero si m'ho permeteu us anire penjant alguna foto mes conforme vagi avançant la feina. Del motor muntat no tinc cap foto pero ja penjare alguna del despiece.

Espero estar circulant amb tots vosaltres molt aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Restauració Lambretta LI 150 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració Lambretta LI 150   Restauració Lambretta LI 150 Icon_minitimeDl Maig 26, 2008 9:35 am

Òstia diego quina feinada! Shocked
Ja vaig veure que us en sortiu de tot, bona feina i endavant!
Tornar a dalt Ir abajo
jotacargol




Nombre de missatges : 103
Registration date : 22/04/2008

Restauració Lambretta LI 150 Empty
MissatgeAssumpte: lambretta   Restauració Lambretta LI 150 Icon_minitimeDl Maig 26, 2008 3:33 pm

Molt guapa!! De quin/s color/s la pintaràs? Tema colors jo almenys tinc molts dubtes. adéu!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

Restauració Lambretta LI 150 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració Lambretta LI 150   Restauració Lambretta LI 150 Icon_minitimeDl Maig 26, 2008 7:18 pm

Bones Diego
A mí personalment m'encantant aquest tipus de post, amb fotos de l'abans i el després. Així que endavant i si et pots extendre amb les explicacions/problemes/solucions etc.. de tot el procés millor!!
Tornar a dalt Ir abajo
Diego LI150

Diego LI150


Nombre de missatges : 11
Registration date : 02/05/2008

Restauració Lambretta LI 150 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració Lambretta LI 150   Restauració Lambretta LI 150 Icon_minitimeDl Maig 26, 2008 11:19 pm

us anire informant de tot el que vagi fent. Us aviso, no sera extremadament ràpid.
Els colors que he triat són uns perlats d'honda. La meva idea es conservar el gris i el blau original de la foto pero amb colors actuals.
La base sera un blanc perlat que a l'hombra es veu beig i al sol es blanc com la llet, i les tapes un blau perlat molt maco.

Continuarà...
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc

Francesc


Nombre de missatges : 279
Registration date : 07/11/2007

Restauració Lambretta LI 150 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració Lambretta LI 150   Restauració Lambretta LI 150 Icon_minitimeDc Maig 28, 2008 8:24 pm

Molt guai, esperem mes fotos de plancha i motor.

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvsssssssssssssssssssssssss
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.lesduesrodesdelescorso.com
Contenido patrocinado





Restauració Lambretta LI 150 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Restauració Lambretta LI 150   Restauració Lambretta LI 150 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Restauració Lambretta LI 150
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Lambretta gp 200
» LAMBRETTA
» LAMBRETTA LD 125
» NOU SOCI DEL GSC

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: