Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Mapa scooter clubs de Catalunya.

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Mapa scooter clubs de Catalunya. Empty
MissatgeAssumpte: Mapa scooter clubs de Catalunya.   Mapa scooter clubs de Catalunya. Icon_minitimeDl Ago 25, 2008 10:21 pm

No feu cas de les proporcions, ni de les ubicacions, no són exactes. Crec que no n'he oblidat cap... això és la Catalunya que va en scooter!

He afegit els clubs que van existir però no tinc massa informació, properament en Toni penjarà un post sobre aquests clubs que ja no existeixen però que van ser pioners obrint el camí.

Salut!

Mapa scooter clubs de Catalunya. Dscn0234ix4


Editat per darrera vegada per Jordi T5 el Dt Ago 26, 2008 10:07 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

Mapa scooter clubs de Catalunya. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mapa scooter clubs de Catalunya.   Mapa scooter clubs de Catalunya. Icon_minitimeDt Ago 26, 2008 10:01 am

Doncs som una bona colla! I si afegissim la resta dels PPCC seria l'ostia.
Com sempre , collonuts els dibuixos.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Mapa scooter clubs de Catalunya. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mapa scooter clubs de Catalunya.   Mapa scooter clubs de Catalunya. Icon_minitimeDt Ago 26, 2008 10:09 am

Hola Jordi, donçs sí, però com que tot és tan complicat, m'he limitat a posar únicament els de Catalunya i el de Perpinyà, ja que ells mateixos es consideren catalans i el nom del seu sc es inequívoc.

Salut! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
jordi callejo acero




Nombre de missatges : 100
Age : 57
Localisation : Catalunya
Registration date : 05/05/2008

Mapa scooter clubs de Catalunya. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mapa scooter clubs de Catalunya.   Mapa scooter clubs de Catalunya. Icon_minitimeDt Ago 26, 2008 10:15 am

Per cert : suposo que guardaràs totes les teves "obres",oi?.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Mapa scooter clubs de Catalunya. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mapa scooter clubs de Catalunya.   Mapa scooter clubs de Catalunya. Icon_minitimeDt Ago 26, 2008 10:17 am

Sí, les vaig posant a una carpeta, en tinc una pila ja us les ensenyaré. Per feina he d'estar molt temps esperant clients, compareixences, declaracions, vistes... i mato el temps llegint o fent dibuixets i és clar al cap del mes en tinc uns quants...

Salut crack!
Tornar a dalt Ir abajo
jerome

jerome


Nombre de missatges : 74
Age : 47
Localisation : perpignan,francia
Registration date : 05/01/2008

Mapa scooter clubs de Catalunya. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mapa scooter clubs de Catalunya.   Mapa scooter clubs de Catalunya. Icon_minitimeDv Ago 29, 2008 1:15 am

cheers gracia para el scc , perpinya Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Mapa scooter clubs de Catalunya. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mapa scooter clubs de Catalunya.   Mapa scooter clubs de Catalunya. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Mapa scooter clubs de Catalunya.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Mariscal i la Vespa
» LOGO DE SCOOTER CLUBS CATALANS
» LOGOS DE SCOOTER---CLUBS CATALANS

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: