Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 ja estan aqui...

Ir abajo 
+2
giroscooter
telemark
6 participantes
AutorMissatge
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

ja estan aqui... Empty
MissatgeAssumpte: ja estan aqui...   ja estan aqui... Icon_minitimeDt Oct 14, 2008 11:18 am

Ja estan aqui les noves peçes que he triat per la Rude Mobile...


Les meves preguntes concretament son:

*** La defensa perimetral... Algu te idea de com es posa.
Haig de foradar la xapa... Per on començo? pels anclatjes que van sota la Vespa o per els que van al front?? com centro els forats per que no em quedi torta??


*** Per que despres de posar el respaldo (que teoricament es de px) no em tanca el seient?? Potser tambe haig de cambiar l'esparrec de la tanca per un altre mes llarg????

*** Tambe hi han faros nous per posar (nomes tenen un fil) ... on els conecto?? Fins ara, els que portaba, m'imagino que estaban mal conectats i quan posaba els intermitents em baixaba l'intensitat general de la llum, si l'hi afegeixo 2 mes em quedare sense intensitat.

i per ultim:

*** Algu sap com es treu la tapa del claxon? La vaig comprar fa poc a Can Mongui i el cromat s'ha possat lleig, sembla un defecte de fabrica i penso anar a reclamar.

*** Algu coneix on poguer tapissar el seient o en tot cas si hi han seients de px negres en lloc de grisos com el meu.

Gracies per avançat.

TELEMARK re-styling MOMENTS
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

ja estan aqui... Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja estan aqui...   ja estan aqui... Icon_minitimeDt Oct 14, 2008 7:51 pm

Bones!!!
Seria millor si pots posar fotos de tot.
-Les defenses perimetrals nosé exactament a que et refereixes (les laterals pels cofanos, la del escut, la del parafangs de davant ??) peró pensa que hi han moltes marques que fan accesoris per vespa (cupini, ulma,falco,recanvi original piaggio etc...) i tots poden ser diferents alhora de montar.
-El mateix sobre el respaldo. De totes maneres, si has collat el respaldo amb l'espàrrec del seient aixó l'ha fet pujat 1 cm aprox, de manera que si ara no pots tancar es per et toca la punta de l'espàrrec dins el seient i no el deixa tancar. Crec que necessites un espàrrec més petit o simplement tallar el que tens un xic fins que torni a tancar.
-El tema faros, segurament necessitaras una bateria més potent o posar un altre bateria per poder fer llum.
-Per treure la tapa del claxon jo dira que has de treure primer tot el nas. Si no vaig errat es treu per dins la guantera i després pots treure la peça cromada del claxon.
Pel tapissat, a no ser que vulguis un color molt especial jo no t'ho aconsello. Surt el mateix preu comprar-ne un de nou i a vegades els resultats no son gaire lluits. De totes maneres jo vaig tapissar un seient fa una pila d'anys a Pedrosa, a la Carretera Santa Eugenia nº 70 i pico de Girona. Si vols l'original estava disponible en negre, gris, marron i blau fosc. Els tenen al SIP a 85,50 euros.
Si vols un seient una mica diferent a l'original a Harry Scooters tenen un bon assortiment

Salutti
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

ja estan aqui... Empty
MissatgeAssumpte: GRACIES TONI   ja estan aqui... Icon_minitimeDc Oct 15, 2008 2:01 am

Ets un fenomeno nen, ja ho tinc tot enllestit... he quedat amb el Fons i ell m'ajudara, vindra el dilluns a casa i ens ho posarem... de totes formes gracies per les indicacions... no se que fare amb el seient pero ha d' anar negre.

Telemark doubt moments
Tornar a dalt Ir abajo
deskarat

deskarat


Nombre de missatges : 106
Age : 46
Registration date : 07/11/2007

ja estan aqui... Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja estan aqui...   ja estan aqui... Icon_minitimeDs Oct 18, 2008 11:54 pm

Hola Telemark, que canvies el respaldo?¿? Si és així i no saps què fer del que portaves fins ara estaria interessat en comprar-te'l ja que el que porto a la PX és com el teu però no està cromat...

Ja em diràs alguna cosa. Ja tinc ganes de veure la Rude Mobile amb tots els canvis que li estàs fent.

Fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

ja estan aqui... Empty
MissatgeAssumpte: ok   ja estan aqui... Icon_minitimeDg Oct 19, 2008 11:38 am

ok descarat es teu... t'el baixo la propera que quedem
Tornar a dalt Ir abajo
charming

charming


Nombre de missatges : 115
Registration date : 29/01/2008

ja estan aqui... Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja estan aqui...   ja estan aqui... Icon_minitimeDl Oct 20, 2008 1:50 pm

Ep algú ha de fer comanda al Harry???
Keep Charm
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

ja estan aqui... Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja estan aqui...   ja estan aqui... Icon_minitimeDl Oct 20, 2008 2:32 pm

Recomano fer totes les comandes a Clàssic Scooters de Manresa.
El Sr. Martí és nano excel·lent, molt profesional en la venda i assessorament, va als scooter runs i organitza el scooter run de Manresa.
Jo fa temps que li compro tot, el truco li dic el que em cal i cap problema.

Podeu contactar per telèfon al 93 873 14 58.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
charming

charming


Nombre de missatges : 115
Registration date : 29/01/2008

ja estan aqui... Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja estan aqui...   ja estan aqui... Icon_minitimeDl Oct 20, 2008 5:56 pm

Web de Manresa ????
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

ja estan aqui... Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja estan aqui...   ja estan aqui... Icon_minitimeDl Oct 20, 2008 6:02 pm

http://www.classics-scooters.com/

De tota manera és millor trucar, té més coses que a la web i hi ha descompte pel GSC.
Tornar a dalt Ir abajo
charming

charming


Nombre de missatges : 115
Registration date : 29/01/2008

ja estan aqui... Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja estan aqui...   ja estan aqui... Icon_minitimeDt Oct 21, 2008 8:27 am

Avui truco, algu necessita quelcom?
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

ja estan aqui... Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja estan aqui...   ja estan aqui... Icon_minitimeDt Oct 21, 2008 8:55 am

Bon dia Charming
Avui et truco. Estic MODernitzant la PX (altre cop) i vull demanar unes llantes cromades.
Salutti
Tornar a dalt Ir abajo
jordi1969




Nombre de missatges : 1
Registration date : 03/11/2008

ja estan aqui... Empty
MissatgeAssumpte: RESTAURAR VESPA   ja estan aqui... Icon_minitimeDl Nov 03, 2008 1:04 am

Tinc una vespa de l'any 83 la qual m'agradaria restaurar en algun taller de confiança que conegueu de girona. Si algu em pot dir alguna adreça o telefon estaria agrait. Gracies
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

ja estan aqui... Empty
MissatgeAssumpte: hola Jordi   ja estan aqui... Icon_minitimeDl Nov 03, 2008 10:23 am

Hola Jordi,

Jo sempre la porto a Casademon per que els hi vaig comprar i tinc el sistema agafat (me's comodo) pero no m'agraden gens com empresaris... A la gent del club els hi sento parlar be d'en Llach (encara que es veu que els hi has d'anar molt al redera per que no es dormin...) Tambe hi ha qui se la restaura tot sol amb una mica de paciencia, pero de totes formes segur que algu altre et dona millor consell que jo.

Apa Siau!

Telemark la veritat es que ens faria falta algu mes serios que tot lo que hi ha Moments

PS: La Rude Mobile ja esta casi llesta (i ha quedat espeluznante)
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

ja estan aqui... Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja estan aqui...   ja estan aqui... Icon_minitimeDl Nov 03, 2008 1:45 pm

Per em jordi 1969:

Per començar has triat una bona època per restaurar la vespa a l'estiu hi ha molts llocs que ni tan sols agafen encàrrecs. Si no éts un manetes o no vols perdre el temps i la paciència l'hauràs de portar a algun lloc tenint present que t'hauràs de rascar la butxaca. Jo et proposo dues opcions:

1.- Motos Llach a Sarrià de Ter, si téns la vespa molt cascada no cal que hi vagis perquè no volen fer restauracions a fons, si la téns en un estat mínimament decent (encara que no funcioni) et recomano que vagis a parlar amb ells i els hi exposis el tema. Cal tenir una mica de mà esquerra perquè en principi no hi fan massa negoci i no sempre estan disposats a fer-ho. A mi m'ha arreglat dues vespes del '64 i '68 i em van com una seda, millor impossible.

2.- Clàssic Scooters de Manresa: Truques en Martí i li comentes la jugada a veure què li sembla.

Pel que he vist i encara que sembli mentida surt més a compte encarregar la feina que fer-ho tú mateix, la despesa en peçes i temps fa que sota el meu punt de vista no valgui la pena fer-ho un mateix una altra cosa és si éts molt manetes i téns força temps lliure.

Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

ja estan aqui... Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja estan aqui...   ja estan aqui... Icon_minitimeDl Nov 03, 2008 10:14 pm

Hola i benvingut Jordi 1969!!
Si el que vols es deixar la teva vespa (no se l'estat i la feina que té) i tornar al cap 1 mes i tenir-la tota restaurada i perfecta per rodar has d'anar a un taller especialitzat ,un taller normal segurament no en voldran saber res de fer una restauració completa. Per aquí Girona pots provar:
Amadeu Rovira de Bescanó (es dedican sobre tot a pintura però crec que també restaura)
Oldschool41 de Llorà: www.olschool41.com (nosé de ningú que hi hagi anat però vaig parlar amb el propietari i en va dir que cap problema per portar-hi vespes)
i a Manresa tens Classics & Scooter d'en Martí, que porta molts anys en el tema i segur que te la deixa perfecta : www.classics-scooters.com

Salut i fins aviat!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





ja estan aqui... Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja estan aqui...   ja estan aqui... Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
ja estan aqui...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Vespa 125L 58?
» Soul Supporters a Glasgow!!!
» SORTIDA DEL CLUB + ESMORZAR/DINAR DIUMENGE 20 NOVEMBRE
» Charanga mod

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: TÉCNICA I MECÀNICA-
Canviar a: