Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 SORTIDA A RUPIT

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA A RUPIT Empty
MissatgeAssumpte: SORTIDA A RUPIT   SORTIDA A RUPIT Icon_minitimeDg Ago 19, 2012 12:28 pm

dissabte 25 d'agost farem uns quants del club volem fer una sortida fins a RUPIT,de bon mati, i quedar nos a dinar per alla, msi voleu venir
feu mo saber, i hi anirem, ja mirare a quina hora i lloc de trobada, vinga va somm hiSORTIDA A RUPIT 20769300

SORTIDA A RUPIT 56011283

Tornar a dalt Ir abajo
gudai

gudai


Nombre de missatges : 27
Age : 40
Localisation : Banyoles
Registration date : 06/11/2011

SORTIDA A RUPIT Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA A RUPIT   SORTIDA A RUPIT Icon_minitimeDt Ago 21, 2012 11:57 pm

jo vinc, espero que en Domenec no falli i vingui amb la vespa que últimament fa servir molt la Liberty, va animeu- vos que sera divertit ,la pregunta es hora hi per on passeu es per no haver de venir a Girona, si de cas hos esperaria alla a st. Esteve d en Bas anem parlant, adeu!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA A RUPIT Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA A RUPIT   SORTIDA A RUPIT Icon_minitimeDc Ago 22, 2012 7:40 pm

DISSABTE, soirtirem a 2/4 de 9 de la benzinera meroil de SALT ( la de la rodona d l'autopista) anirem direccio BESCANO, BONMATI,, LES SERRES, SANT ESTEVA DE LLEMANA, trenquem cap a LES PLANES, i cap a LA VALL D'EN BAS

GERARD, ens pots esperar alla a S ESTEBA D'EN BAS, si vols, i ja ens trovarem, i enfilarem junts cap a RUPIT, ens pararem a algun lloc a esmorçar una mica, avans de arribar a RUPIT

en principì som uns 9 o 10, a veura si hi ve algu mes, i arribem a la quincena

SORTIDA A RUPIT Fotos049large

Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

SORTIDA A RUPIT Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA A RUPIT   SORTIDA A RUPIT Icon_minitimeDj Ago 23, 2012 1:53 am

Bè companys;
Jo em reuniré amb vosaltres a la sortida. Aniré a la benzinera MEROIL de Salt. Havia revisat la ruta per veure si hi havia un punt de trobada mes a prop meu, pero no ha estat así.
En principi vindré jo i la Vespa, pero intento convença a la Montse per que m'acompanyi. Ja ho confirmaré.
Porteu "xubasquero" que el home del temps ha dit que hi havia posibilitat de xafacs. Espero que s'equivoqui.
Salut. Like a Star @ heaven
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

SORTIDA A RUPIT Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA A RUPIT   SORTIDA A RUPIT Icon_minitimeDj Ago 23, 2012 3:32 pm

tranqui XAVI, si plou millor, recollirem l'aigua i la portarem cap a GIRONA i voltants, que bona falta l'hi fa, he he he

digali a la MONTSE que jo porto a la Mª CARME que fa temps que em diu que vol venir amb la VESPA
Tornar a dalt Ir abajo
gudai

gudai


Nombre de missatges : 27
Age : 40
Localisation : Banyoles
Registration date : 06/11/2011

SORTIDA A RUPIT Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA A RUPIT   SORTIDA A RUPIT Icon_minitimeDv Ago 24, 2012 11:22 pm

us esperare al trencant d´en bas fins dema
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

SORTIDA A RUPIT Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA A RUPIT   SORTIDA A RUPIT Icon_minitimeDg Ago 26, 2012 11:13 pm

Bueno, Bueno, bueno. Després de la accidentalitat de la sortida, ancara varem fer algunes fotillos. De fet no varem anar a Rupit sino al Santuari de la Salut.

SORTIDA A RUPIT Fwsuvr

SORTIDA A RUPIT Im5uvp

SORTIDA A RUPIT 33tth8w

SORTIDA A RUPIT Vymlqx

SORTIDA A RUPIT 25tcc2u

SORTIDA A RUPIT 2a61iwy

SORTIDA A RUPIT 9zppp2

SORTIDA A RUPIT Fkcx1v

SORTIDA A RUPIT 2p5ao

SORTIDA A RUPIT 23r0s5t

SORTIDA A RUPIT 28pkzp

SORTIDA A RUPIT Ostpjp

SORTIDA A RUPIT Sgjs00

SORTIDA A RUPIT 2rpr4o2

SORTIDA A RUPIT 348rgax

SORTIDA A RUPIT 14juhe9

SORTIDA A RUPIT 15pgvts

SORTIDA A RUPIT 2h5tjkp

SORTIDA A RUPIT Krrmd

SORTIDA A RUPIT 2a0cd4o

SORTIDA A RUPIT Fddc9c

Qui diu qu'en Toni s'ho va perdre? affraid affraid



Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





SORTIDA A RUPIT Empty
MissatgeAssumpte: Re: SORTIDA A RUPIT   SORTIDA A RUPIT Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
SORTIDA A RUPIT
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Sortida Novembre-Sortida/dinar de Nadal i fi d'any
» Sortida gsc
» LES PLANES GSC SCOOTER INVASION 16 i 17 D'AGOST 2008
» Sortida Perpinya Monster Catalan Grillade Party
» SORTIDA OCTUBRE

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: