Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Esborrat el post del peix

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Jordi T5

Jordi T5


Nombre de missatges : 558
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 07/11/2007

Esborrat el post del peix Empty
MissatgeAssumpte: Esborrat el post del peix   Esborrat el post del peix Icon_minitimeDl Ago 25, 2008 11:08 am

El post titulat: On és el peix ? ha estat esborrat del foro.

El motiu de la supressió és que s'hi contenien, a parer dels destinataris, comentaris ofensius o esbiaxats.

He suprimit els noms de les persones perquè m'han manifestat el seu dret a legítim a no ser mencionats al foro.

Personalment em sento doblement responsable atès que sóc l'administrador del foro, per aquest motiu no tinc cap problema a demanar disculpes per les possibles ofenses o suposicions manifestades a l'esmentat post. Qualsevol altre comentari recurrent al mateix afer serà esborrat.

Gràcies.
Tornar a dalt Ir abajo
telemark

telemark


Nombre de missatges : 336
Age : 56
Registration date : 07/11/2007

Esborrat el post del peix Empty
MissatgeAssumpte: El post titulat: On és el peix ? ha estat esborrat ???   Esborrat el post del peix Icon_minitimeDl Ago 25, 2008 6:57 pm

El post titulat: On és el peix ******? ha estat esborrat i ates del comentari de l'administrador del foro, sembla que hagi estat esborrat no pel propi afer ******, sino per que ******* , s'ha sentit ofès pels meus comentaris...

No tinc cap mena d'inconvenient en manifestar les meves disculpes pels comentaris que en el mencionat post jo hagi pogut realitzar si ell s'ha pogut sentir ferit en el seu honor i/o dignitat, a l'hora que l'hi ofereixo publicament (un altre cop) la possibilitat de parlar sobre aquest tema per deixar-lo aclarit d'una vegada.

Fins ara, 3 oferiments com aquest ja han sigut declinats per ******** que ha fet cas omis de las meves peticions de dialeg i tota noticia que he rebut sobre aquest tema, ha sigut a traves de tercers.

Intuexo (... i penso que no m'equivoco) que han hagut malentessos (per la seva part) que amb una mica d'explicacio (per la meva part) poden passar a ser punts de vista diferents en el pitjor dels cassos o fins i tot poden ser punts de vista comuns... pero sense parlar les parts, aixo es una tasca esteril i l'apropament no arribara facilment.

Aprofito tambe per reafirmar-me en tot lo que, (sense tenir que veure amb en ********), atany al ******* i resta de "massafarts" dels que he fet algun comentari en el meu post, amb la conviccio de que una persona ha de dir lo que creu en cada moment i amb la esperança de que el Foro de GSC i en concret la seccio del Rude Corner sigui un bon lloc, de caracter critic, autocritic i lliure per poguer dir lo que calgui sempre que sigui menester i que aquest fet no ha de ser entes mes que en un marc de llibertat literaria per dir i contestar lo que es vulgui, sense tenir que patir per aixo actituts feixistes a cambi, mes propies del sistema de vida de la nostra societat te per les normes autoimposades per les persones(sovint hipocrites), que d'un lloc/espai de lliurepensament on cadascu ha de ser prou espavilat per defensar la seva opcio... tot i que tenir gent sense condicionar i que pensin lliurement al voltant, pot deixar, fora de lloc, bocabadat, sorpres i de vegades molest al que no esta acostumat i al que no te una confiança en si mateix, com s'ha demostrat en varies ocasions en aquest mateix foro donat que aquesta gent prefereixen viure en la correccio de les normes, un marc molt mes saludable i comodo per ells, que els hi proporciona una vida mes segura i tranquila. Sens dubte cambien tranquilitat, correccio i seguretat, per una llibertat preciosa, la de dir lo que vulguin cuan vulguin.

Acabare fent us d'una "frase lapidaria" que he llegit avui:

L'amistat de les persones es un regal... Per aixo del que te la dona no s'ha d'esperar res mes.

(Per lo bo i per lo dolent em penso que jo m'he equivocat altre vegada)


Telemark, mes val morir de peus, que viure sempre agenollat, hard moments.


PS: Tenir mal guanyar es dolent, pero es igual de dolent que tenir mal perdre.
PS2: A mi em van ensenyar que si em molesto amb algu l'hi haig de dir i parlar-ho amb aquella persona si es posible.
PS3 Anar corriguent a un tercer a queixarse de l'actitud d'algu altre es mes propi d'uns nens al pati d'escola que d'uns adults que es vesteixen pels peus.
Tornar a dalt Ir abajo
gsc
Admin
gsc


Nombre de missatges : 147
Registration date : 27/03/2007

Esborrat el post del peix Empty
MissatgeAssumpte: Re: Esborrat el post del peix   Esborrat el post del peix Icon_minitimeDt Ago 26, 2008 11:09 am

Començo a tenir complexe de membre de la Gestapo, de comissari polític del KGB o la Stasi o fins i tot d'inquisidor affraid disposat a la crema de bruixes i a posar candaus!

Parlem del que volguem, com volguem i amb respecte, si alguna persona té un inconvenient o problema que em truqui o utilitzi la opció dels privats amb el seu interlocutor però no vull que el foro es mori per assumptes d'aquest tipus.

Gràcies a tots.


Jordi T5 (administrador Neutral )
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Esborrat el post del peix Empty
MissatgeAssumpte: Re: Esborrat el post del peix   Esborrat el post del peix Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Esborrat el post del peix
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Post al Presi!!!
» En Telemark retira el seu post
» MOD STYLE!!!
» Un altre de nou.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: RUDE CORNER-
Canviar a: