Foro Girona Scooter Club
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Foro Girona Scooter Club

www.gironascooterclub.ppcc.cat
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 MOLT BONES

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
mik

mik


Nombre de missatges : 12
Registration date : 02/08/2011

MOLT BONES Empty
MissatgeAssumpte: MOLT BONES   MOLT BONES Icon_minitimeDt Ago 02, 2011 5:53 pm

Hola, molt bones, escric aquest post per presentar-me, soc en Miquel, de Tossa de Mar y fa temps que us segueixo pero encara no m'havia registrat.
Tinc passió per les vespes, ara en tinc tres; una primavera nk, una smallframe del 66 de 75cc i una 200 sense intermitents a la que li estic acoplant un side.
Participo asiduament a curses de regularitat de vehicles clàssics amb les meves vespes i de fet, lo del side es per participar l'any vinent al Costa Brava Històric, seà tot un repte!!!!!


MOLT BONES Ccf7540


Aquesta foto és del Costa Brava del 2009!
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

MOLT BONES Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLT BONES   MOLT BONES Icon_minitimeDc Ago 03, 2011 2:37 am

Doncs benvingut mik. Jo soc un enamorat incondicional del teu poble, Tossa de Mar.
Suposo que estaràs al tant de la trobada del mes de setembre de Vespas i Vespinos que hi ha a Tossa.
A veure si es va animant aquest foro. bounce bounce
Rep una salutació
Tornar a dalt Ir abajo
mik

mik


Nombre de missatges : 12
Registration date : 02/08/2011

MOLT BONES Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLT BONES   MOLT BONES Icon_minitimeDc Ago 03, 2011 10:23 am

Efectivament Xavier, estic al cas, de fet estic esperant que el motorclub em passi el detall de les activitats que faran per fer-ho saber!
Tornar a dalt Ir abajo
josep RK

josep RK


Nombre de missatges : 824
Localisation : SALT
Registration date : 10/11/2007

MOLT BONES Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLT BONES   MOLT BONES Icon_minitimeDv Ago 05, 2011 1:01 am

hola miquel, benvingut al foro dels tronats del G S C, aqui som una penya que tambe estem apasionats per lers VESPAS i LAMBRETTAS, com ja deus haver lleigit, dons ja saps, fem trovadas propies del club, sortides amb altres clubs, alguna competicio, resistencia, i tal, i altres activitats varies, pero totes, o quasi totes relacionades amb els SCOOTERS de """ FERRO, o METALL """, amb una miqueta de plastic, pero no gaire, mes gasolina barrejada amb oli, que plastic, i tant, que les VESPAS han de fer fum, encara que hi posem oli sintetic, han de fer molt de fum.

dons res, que encantats que llegeigis, i escriguis al foro, i a veura si ens presentes les VESPAS, i ens veiem en alguna sortida, segurament la propera sera a PALAMOS, perque a TOSSA, jo personalment no hi podre anar-hi, encara que m'agradaria, per el lloc, i per les VESPAS, pero, tinc altres compromisos ( no s'hi pot esser a tot arreu, mecagondena )

una salutacio de JOSEP RK
Tornar a dalt Ir abajo
mik

mik


Nombre de missatges : 12
Registration date : 02/08/2011

MOLT BONES Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLT BONES   MOLT BONES Icon_minitimeDg Ago 07, 2011 8:44 pm

Us presento la 200, aquesta foto és del Rally Costa Brava del 2010, ara la tinc mes o menys de carrer, li he tret el dipósit adicional i demés.

MOLT BONES Fotorallycostabravahist

La primavera i la del 66 les tinc desmuntades en procés de restauració.

Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 131
Localisation : Vidreres (Catalunya)
Registration date : 25/09/2008

MOLT BONES Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLT BONES   MOLT BONES Icon_minitimeDl Ago 08, 2011 2:12 am

Molt wapa, mik. Ja veig que t'entusiasma la competició. Jo soc mes de sortida tranquileta, ruta, esmozar o dinar i tornada. Aixó si acompanyat de bons amics i si pot ser de la dona també. Peró bè, tambè m'agrada saber que es pot competir amb les nostres maquinotes. Twisted Evil
Per cert, ja saps quelcom de la trobada de Tossa? Ja no mancan gaires díes i al FACEBOOK no he vist informació. Quand el sapigues fes-ho saber si us plau.
Salut company.
Tornar a dalt Ir abajo
mik

mik


Nombre de missatges : 12
Registration date : 02/08/2011

MOLT BONES Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLT BONES   MOLT BONES Icon_minitimeDl Ago 08, 2011 9:58 am

Doncs Xavier, anava a posar l'enllaç on es descriu totes les activitats que es faran i veig que no es pot, ja miraré de fer un "cortar-pegar"
Tornar a dalt Ir abajo
mik

mik


Nombre de missatges : 12
Registration date : 02/08/2011

MOLT BONES Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLT BONES   MOLT BONES Icon_minitimeDl Ago 08, 2011 10:17 am

MOLT BONES Cartelltossavespinos201




PROGRAMA / HORARIO (CASTELLANO):

Viernes día 2 de Septiembre de 2011.

De 20.00 a 23.00 h. Bienvenida a los participantes venidos de fuera en el Bar Terminal de Tossa de Mar (Situado en la Terminal de autobuses de Tossa de Mar) donde se les recibirá con un aperitivo de bienvenida y se les acompañara a los respectivos alojamientos. A partir de las 23.00 Horas ruta nocturna guiada por el casco antiguo de Tossa con sus vistas y visitas en diferentes locales de ocio nocturno.

Sábado día 3 de Septiembre de 2011

08.30 a10.30 h. Inscripciones, desayuno y briefing en la playa (Zona Es Racó debajo de las murallas de la Vila Vella).

11.00 h. Salida de la ruta en dirección al pueblo vecino de Llagostera para seguidamente subir a la ermita de Sant Grau de Ardeña donde se ofrecerá un refrigerio para seguidamente continuar la ruta hacia Tossa de Mar por una de las carreteras mas bonitas y pintorescas del mundo (La de Sant Feliu de Guixols a Tossa de Mar). Costa Brava en estado puro.


13.30 h. Hora aproximada de llegada a Tossa de Mar en la avenida Catalunya y reagrupamiento de los participantes.

14.30 h. Inicio de la comida con música a cargo del famoso DJ Dicha y fiesta a tope. Al finalizar la comida el conocido Kiqu de vespino.es/vespinos.net nos deleitará con una exposición y coloquio sobre Vespinos.
A partir de las 18.00 Horas…….. Tarde libre para los participantes y sus familias para conocer el bonito pueblo de Tossa de Mar por su cuenta.

Domingo día 3 de Septiembre de 2011


10.30 h a 11.30h. Reagrupamiento de todos los participantes en la avenida Catalunya.

11.30 h. Ruta turística por las principales calles de Tossa de Mar y seguidamente inicio de las diferentes pruebas de habilidad (Carrera de aceleración , slalom y gymcama) ubicadas en la avenida Cataluña.

13.30 h. Reparto de premios, regalos y sorteos, acompañado con música del DJ dicha y despedida a todos los participantes hasta el año que viene.

Tanto los participantes en el encuentro como sus familias dispondrán de importantes descuentos en diferentes actividades (museos, excursiones con barca, quad, Paintball…….) para conocer mejor la bonita y pintoresca población de Tossa de Mar.


Inscripciones :

Precio inscripción : 35 Euros.
La inscripción da derecho al material publicitario del encuentro (Camiseta, adhesivos....) aperitivo, desayuno y comida del sábado así como también a participar en las actividades programadas (Ruta, Gymcama, slalom, sorteo final...).


Precio inscripción sin aperitivo/desayuno/comida : 20 Euros.
La inscripción da derecho al material publicitario asi como también a participar en las actividades programadas (Ruta, Gymcama, slalom, sorteo final...).

Inscripciones el mismo día del encuentro
Precio : 45€
En esta inscripción esta incluido el material publicitario del encuentro (camiseta, adhesivo....); aperitivo de bienvenida del Viernes; desayuno y comida del sábado así como también a participar en las actividades programadas(Ruta, gymcama, slalom....).

Preu sense aperitiu / esmorzar / dinar: 25€
Esta inscripcion da derecho al material publicitario del encuentro (camiseta,adhesivo....) asi como tambien a la participacion en las diferentes actividades programadas(ruta, gymcama,slalom.....).

Proceso inscripción :

Ingresar o transferir 35 Euros o bien 20 Euros al siguiente numero de cuenta del Moto Club Tossa 20300025723300031179
Es necesario que en el ingreso se indique el nombre completo de la persona que lo hace efectivo, así como también especificar “I Encuentro Vespas/Vespinos Tossa”.
En caso de de llevar acompañante, se tendrá de hacer efectiva la inscripción de este también. Niños hasta 15 años, gratis.

Una vez hecho efectivo el ingreso de la inscripcion se tiene que enviar un email a la dirección de correo electrónico mctossa"arroba"gmail.com confirmando que se ha hecho efectivo el ingreso i especificando el nombre completo de quien ha hecho el ingreso, la dirección y un teléfono de contacto. Por parte del Moto Club Tossa se confirmara la misma al participante.

Todos los participantes del evento tendrán que cumplir todas las normas establecidas en el código de circulación y sus vehículos deberán estar al día en cuanto a documentación (ITV, Seguro obligatorio...).
El presente evento tiene carácter meramente turístico y NO de competición por lo que la organización no se hace responsable de los daños causados a los medios propios como a terceros.

Fecha limite de Inscripción : 31.08.2011.


Alojamientos :

Los establecimientos hoteleros de Tossa de Mar del siguiente listado, col-laboran con el I encuentro de Vespas y Vespinos con un 15% de descuento sobre el precio de tarifa estipulado en cada establecimiento a los participantes y familiares que asistan al encuentro. Para que el descuento del 15 % sea efectivo, los participantes tendrán que acreditar su participación en el mismo con la hoja de inscripción o bien el recibo del pago de la inscripción.

Son los siguientes:
Hoteles y Hostales

Hotel Delfin
Hotel Diana
Hotel Windsor
Hotel Marina de Tossa

Club Hotel Giverola

Hotel Vila de Tossa
Hotel Novo Park
Hotel Park Hotel
Apartaments Gales

Aparhotel Esmeraldas
Aparhotel Sant Eloy

Hotel Tonet
Hotel Miami
Hotel Sant March
Hotel Restaurant Victoria
Hotel Tarull
Hostal l’Alba
Campings

Camping Can Marti
Camping Tossa








ORGANIZACIÓN

Organizado por el Moto Club Tossa.
Tornar a dalt Ir abajo
giroscooter

giroscooter


Nombre de missatges : 674
Localisation : Girona (Catalunya)
Registration date : 05/11/2007

MOLT BONES Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLT BONES   MOLT BONES Icon_minitimeDl Ago 08, 2011 10:19 am

Benvingut Mik!!
Molt guapes les fotos i molt interessant el tema dels rallys de regularitat en que participeu. Varis membres del GSC també han participat i participan en carreres de 6 hores vespa de manera que el tema competició ens agrada molt per aquí. Si et ve de gust ens pots explicar una mica com les prepareu i com son per dins aquest rallys. D'altra banda, acabem d'estrenar un nou blog del club i ens agradaria poder comptar amb la teva col.laboració per fer un post (o varis, depent del material que tinguis) sobre el tema, amb fotos, especificacions técniques, preparacions etc...
Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
mik

mik


Nombre de missatges : 12
Registration date : 02/08/2011

MOLT BONES Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLT BONES   MOLT BONES Icon_minitimeDl Ago 08, 2011 10:30 am

giroscooter escrigué:
Benvingut Mik!!
Molt guapes les fotos i molt interessant el tema dels rallys de regularitat en que participeu. Varis membres del GSC també han participat i participan en carreres de 6 hores vespa de manera que el tema competició ens agrada molt per aquí. Si et ve de gust ens pots explicar una mica com les prepareu i com son per dins aquest rallys. D'altra banda, acabem d'estrenar un nou blog del club i ens agradaria poder comptar amb la teva col.laboració per fer un post (o varis, depent del material que tinguis) sobre el tema, amb fotos, especificacions técniques, preparacions etc...
Salut!

Per mi perfecte, ja buscare algunes fotos i us explico el tema a veure si algú s'anima!!!
Tornar a dalt Ir abajo
mik

mik


Nombre de missatges : 12
Registration date : 02/08/2011

MOLT BONES Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLT BONES   MOLT BONES Icon_minitimeDl Ago 08, 2011 11:21 am

Mes fotos, aquestes son de l'any 2008.

MOLT BONES 6mpimg0005small

MOLT BONES 6mpimg0448small

MOLT BONES Catalunyacostabravahist
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





MOLT BONES Empty
MissatgeAssumpte: Re: MOLT BONES   MOLT BONES Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
MOLT BONES
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» COMUNICAT MOLT IMPORTANT!!!!!
» Un altre de nou.
» Data 4sw i cartell provisional

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Girona Scooter Club :: GENERAL-
Canviar a: